כסף וצרכנות

החורף חם? ככה תנצלו אותו לקנייה חכמה

בעיצומו של חודש ינואר נראה כי החורף שכח להגיע. מספר ימים גשומים בלבד ליוו אותנו בחודשים האחרונים והטמפרטורות לא באמת צונחות. הביקוש למוצרי חימום יורד וזה הזמן לנצל זאת
מערכת ice | 
כף יד בגשם (צילום tawatchai07 / freepik)
חודש ינואר כבר עבר את האמצע, החורף אמור להיות בעיצומו, אך ימי הגשם והקור היו ספורים. החורף, שנראה שמאחר להגיע, גורר עימו ירידה בביקוש עבור מוצרי חימום.
"מזג האוויר 'הסתווי' שפוקד את ישראל במהלך ינואר והעדר מערכת חורפית משמעותית בטווח התחזית, יצרו כשל שוק שכן בניגוד למוצרי חשמל אחרים, מדובר במוצרים עונתיים שחייבים להימכר בתקופת זמן מוגדרת", מסר ארז וסנר, סמנכ"ל מכירות רשת מחסני חשמל.

נכון להיום, חודש ינואר חם מהרגיל ב-1.2 מעלות בממוצע הארצי. בהשוואה לשנה שעברה מדובר על פער של שתי מעלות שלמות שכן בינואר 2022 חווינו חודש קר במיוחד בו הטמפרטורות הממוצעות עמדו על 0.8 מעלות פחות מהממוצע.
לעומת זאת, בינואר 2021 הטמפרטורה הממוצעת הייתה חמה יותר מהרגיל ב-2.6 מעלות וגם אז דובר על פער קיצוני לעומת השנה הקודמת (ינואר 2020 עם טמפרטורה ממוצעת נמוכה מהרגיל ב-1.2 מעלות).
התחזית לימים הקרובים צופה כי מזג האוויר לא צפוי להשתנות קיצונית ולכן נראה שתנור החימום יוכל להישאר מובטל. אז לצרכנים החכמים שבינינו (ושיש להם מקום פנוי בארון), מחירי מוצרי החימום ירדו, גם אם הטמפרטורות יישארו גבוהות.
*הנתונים נלקחו מאתר IsraelWeather.co.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה