כסף וצרכנות

מחירי הצהרונים התייקרו במאות שקלים: עוד מכה קשה לישראלים

גל ההתייקרות בישראל נמשך:  מחירי הצהרונים באשכולות 4 ו-5 יקפצו ב-250 שקל באופן מיידי. בין הערים שבהן זה יקרה: רמלה, קרית גת, עכו, גבעת זאב, קרית שמונה, דימונה, ערד, אשדוד, חצור הגלילית, קריית מלאכי, בית שאן ושדרות
מערכת ice |  1
גן ילדים (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
עם פתיחתה של השנה החדשה, הרבה מאוד דברים בסיסיים בישראל התייקרו, ביניהם בין היתר המים, החשמל, דלק, הריבית, המשכנתא והאלכוהול. אבל אם כל זה לא מספיק, ישנה התייקרות מרגיזה במיוחד שעברה לנו מתחת לראדר.
עמליה דואק, כתבת הכלכלה של קשת 12, העלתה אמש (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא חשפה: "התייקרות שחמקה לה מתחת לראדר - מחירי הצהרונים באשכולות 4 ו-5 יקפצו ב-250 שקל באופן מיידי. בין הערים שבהן זה יקרה: רמלה, קרית גת, עכו, גבעת זאב, קרית שמונה, דימונה, ערד, אשדוד, חצור הגלילית, קריית מלאכי, בית שאן ושדרות".
 
כזכור, רק היום פרסמנו כי  יבואנית המשקאות האלכוהוליים והיין, חברת הכרם, מעלה מחירים ללקוחותיה המסעדנים ולשוק המוסדי, החל מ־1 בפברואר 2023. בהמשך, ההתייקרות צפויה להגיע גם לרשתות השיווק. הכרם כבר הודיעה למסעדות ולבתי הקפה על התייקרותם של מגוון מוצרים, ביניהם למשל: סוביניון בלאן בסדרת אסטייט של יקב דלתון יתייקר ב־6%, רוזה מסדרת גליל שאותה משווקת הכרם רק ברשתות השיווק יתייקר ב־4% וסוביניון בלאן מאותה סדרה יתייקר ב־6.1%. גם הקפה והבירות שמשווקת החברה יתייקרו,ף כמו גם הוויסקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אצל החרדים?
    רבי נחמן 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תגעו בשומרי מצוות! השאר, תיכנסו בהם, חוצפנים כפויי טובה.
    סגור