כסף וצרכנות

ענקית התחבורה והמשלוחים תחלק לישראלים כסף חזרה

יאנגו, המפעילה בישראל שירות מוניות, שירות קורינטים ושירות משלוחי מזון, השיקה מנוי שמחזיר למשתמשים כסף על שימוש בשירותי החברה ומעודד אותם להשתמש בהם יותר
יאיר מור |  1
יאנגו דלי (צילום דור קדמי)
קבוצת יאנגו – השם שבו בוחרת יאנדקס להציג את עצמה בישראל כדי ליצור בידול מול חברת-האם הרוסית שלה, יאנדקס (שמנסה לאחרונה להתנתק מרוסיה, וטוענת כי היא בכלל הולנדית, אך לא בהצלחה) – הודיעה היום על השקת "יאנגו+" – מנוי בתשלום, המאגד את כלל שירותי החברה בישראל תוך הצעת 'הנחות' על השירותים הללו למי שבוחר להצטרף למועדון.
מחיר המנוי, לאחר שלושה חודשי ניסיון חינם, הוא 9.90 שקל לחודש, ותמורת הסכום הזה מקבלים הלקוחות החזר בגובה 10% בדמות נקודות קאש-בק – כלומר, כסף וירטואלי שניתן להשתמש בו אך ורק לתשלום על שימוש עתידי בשירותי החברה. המשמעות היא, לצורך העניין, שמשתמש שנוסע בקורקינטים של Wind, שאת פעילותה בישראל רכשה יאנדקס לפני שנה, 5 דקות בכל יום, הקאש-בק שיצבור ב-10 נסיעות יספיק כדי לכסות את מחירה של נסיעה מספר 11 - אם כי כמובן שניתן גם להשתמש בקאשבק לתשלום על נסיעה במונית של יאנגו או על הזמנה משירות יאנגו דלי.
"לאור ההצלחה והעלייה בביקוש למגוון שירותי קבוצת יאנגו בישראל, ההופכים את חיי המשתמשים לנוחים וקלים יותר, אנו גאים להשיק את מועדון הלקוחות הייחודי Yango Plus", אמר יקיר גפן, מנהל מוצר בחברה. "הצעת הערך החדשה והייחודית תחזק את הנאמנות בקרב הלקוחות הקיימים, ותגדיל את מספר המשתמשים בשירותי Yango השונים. Yango תמשיך לפעול ולהעניק לצרכניה חוויית שירות טכנולוגית מהירה, יעילה ואמינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להזהר מהשירות של הקומוניסטים עוקבים אחריכם ושותליםוירוס (ל"ת)
    מני 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור