כסף וצרכנות

שופרסל מעלה מחירים: אלו מוצרי תנובה שיחזרו למדפים

אחרי מאבק של שבועות ספורים מול ענקית מוצרי החלב, תנובה, שופרסל מתקפלת ומודיעה הבוקר כי תחזור לרכוש חלק ממוצרי החברה לפי המחירון החדש
מערכת ice |  2
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל (צילום אלעד גוטמן, Magma Images, shutterstock)
אחרי ניסיון להיאבק במחירי מוצרי מחלבת תנובה, שופרסל מתקפלת והודיעה הבוקר על העלאת מחירים של חלק ממוצרי תנובה, והחזרתם למקררי החברה.
בהודעה שנמסרה לפני שעה קלה מטעם שופרסל נכתב כי: "לאור המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפי שופרסל ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת, נבחנה לעומק בקשתה של תנובה לעליית מחירים – הבקשה אושרה  בחלקה בלבד במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים".
רשת הקמעונאות הגדולה בארץ, הודיעה כבר באמצע חודש נובמבר בתגובה להעלאת המחירים שהציבה מחלבת תנובה, כי לא תסכים לעליית המחירים ולא תאשר לתנובה את המחירון החדש. עבור תנובה, מדובר בעליה מידתית, במיוחד לאור הגידול המשמעותי בתשומות ובראשן מחיר החלב הגולמי, שעלה ב-24% מאז שנת 2019.
המהלך כאמור הוביל להורדת מוצרי החלב של תנובה ממדפי שופרסל בסניפים ברחבי הארץ, בדומה למה שקרה לחברת יוניליוור שדרשה העלאת מחירים והרשתות החליטו להחרים את מוצריה ולא מציגים אותם למכירה בסניפים. אך צעד שכזה טרם הוכרז נגד תנובה.
בהודעה שפורסמה בימים האחרונים בסופרמרקטים ונתלתה על מקררי החלב ברחבי הארץ ללקוחות נכתב: "לקוחות נכבדים, בשל אי הסכמת שופרסל לעליית מחירים, ייתכן מחסור במוצרי הספק תנובה. אנו מזמינים אתכם לרכוש מוצרים מקבילים של מותגים אחרים. אנו מתנצלים על אי הנוחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שלא הצליחה שופרסל צריכים להצליח הצרכנים
    גדי 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל דבר יש תחליף ולכן אנו הצרכנים צריכים לפעול ולא לרכוש את מוצרי תנובה שתלמד את הלקח דרך הכיס. אם לא נעשה זאת משמעותו שהבעיה של עלית המחירים אינה חשובה לנו ולכן אל לנו לבכות ולהתלונן.
    סגור
  • 1.
    בקיצור, נפגשו מאחורי הקלעים
    אזרח 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגרו על מחיר ששתיהן מרוויחות והלקוח מפסיד
    סגור