כסף וצרכנות

רמי לוי מגיב לראשונה על מחדל החתול: "יכול לקרות"

בעקבות הסרטון שמתעד חתול במקררי הבשר, רמי לוי מתייחס למחדל בסניף ומודה: "זה לא צריך לקרות, אבל זה קרה. הלקוח לא מכיר את הנוהלים"
מערכת ice |  17
לקוחות מצאו חתול במקרר הבשר בסניף רמי לוי (צילום פלאש 90, יחצ, טוויטר/ חדשות 13)
סערת החתול במקררי הבשר שתועד בסניף רמי לו שער בנימין, הביא את לוי עורר היום סערה ודאגה בקרב לקוחות הרשת. לאור השמועות והתמונות שהפכו ויראליות, התייצב מייסד ומנכ"ל הרשת בתוכנית שש שהגישה היום סיון רהב מאיר בקשת 12 והתייחס לדברים.
לוי טען, "הסרטון הזה הוא בדיוק שתי שניות הרי אתם מראים את זה מיליון פעם כאילו זה היה שעות. החתולה התגנבה ונכנסה למחלקה של הבשר. הוא (הלקוח) ראה את זה בדיוק ברגע שהיא  עלתה ומיד ברחה. חיטאו הכל והכל בסדר. במשך היום הדלת של המקרים לא סגורה כי זו מעדניה. זה שהוא (החתול) נכנס דרך המחסן זה יכול לקרות. אבל זה קרה רק פעם אחת. הוא מבקר בחנות שלנו פעמיים בשבוע והוא רואה שהחנות תמיד נקייה ומסודרת. זה לא צריך לקרות אופן עקרוני אבל הכל הושמד והכל חוטא. 
בסרטון השני שהופץ תיעד הלקוח את הבשר שפונה ממקררי המעדניה למקררים המסחריים באיזור מחסני הסחורות של החנות, תועד הבשר כאשר הוא מאוחסן יחד עם בשר נקי ששהה במקרר קודם לכן, והוכיח את העובדים על כך.
 

לוי הסביר כי מדובר בעמידה בנוהלים והסביר, "הוא לא מבין בכלל בנוהלים של הדבר הזה. יש נוהל ששמים את זה במקרר עד שמגיע הוטרינר ומשמיד את זה בעצמו. אנחנו לא יכולים להוציא את זה החוצה שזה יסריח. שמו את זה במקרר בצד עד שהוטרינר יבוא. אז אותו לקוח שרוצה להיות יותר חכם מהאפיפיור שילמד קודם את הנוהלים".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    זלזול בלקוחות
    סיגל 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכסס הכל מסריח אצלכם בסופר. מגעיל להיכנס.. שלא לדבר על המוצרים הלא איכותיים בעליל!!
    סגור
  • 16.
    החתול
    דן 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מי החתול רמי לוי
    סגור
  • 15.
    עם ישראל אוהב את רמי לוי. השם לא יכשיל אותו
    יואב 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא עוזר למיליונים בישראל במחירים הוגנים ותורם הרבה! זה מה שמעניין אותי!!! אני אוהב אותו.מנוי לרשת הטלפון שלו וקונה רק ממנו בירושלים. היתר לא מעניין. אל תנסו להכשילו. אין סופר שאין בו כשלים אם יחפשו ימצאו.
    סגור
  • 14.
    איך ניתן? פרסם הנהלים או זה סוד (ל"ת)
    מושיקו 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    בויקטורי,הכל בניילון
    שי 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הניקיון בויקטורי ר"ג ברמה גבוהה. הבשר והעופות ארוזים. מדוע עלי לקנות אצל רמי לוי?
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    איזה חמוד (ל"ת)
    מיאו 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    החתול המקפץ
    חיים הקצב 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי, לנהל קצביה צריכים להיות תמיד מרוכזים ולשים לב תמיד למוצרים מכיוון שזה רגיש מאד. נכון ליש טעויות וכולנו בני אדם אבל באמת לחכות לויטרינר להשמדה? השמדה זה דבר מאד פשוט לקחת שקית גדולה לשים את הבשר הפגום לשפוך אקונומיקה לקשור ולזרוק לפח זה לא בושה לפעמים יש מקרים שגם זה קורה. המשך עבודה טובה בהמשך.
    סגור
  • 10.
    חתול במקרר
    אזרח 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו השתגעתם מה קורה איפה השכל איכס לא קונה משם בחיים בשר גועל נפש. אלה חתולי רחוב אויי ואבויי חוסר הגיינה מה זה קורה אסור שיקרה אין יש מקומות שפשוט יש הזנחה ואי אכפתיות
    סגור
  • 9.
    רציני אסור שיקרה דבר כזה מה הצרכנים בשבילך רקקופה (ל"ת)
    רמי 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    הייתי מצפה מהטייקון פשוט לתקן בלי לתקוף.
    אברהם 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טייפון כמו רמי לוי, ראוי שישקיע באסתטיקה של ה קום בו אנו רוכשים מזון, שאחזור הקניה יהיה מבריק ונקי, נעים לקניה. רואים בסרטון זוהמה קרמיקות שבורות, חבל שכך הוא רואה את הלקוחות שלו. נכון הוא זול יחסית, אך אפשר להשקיע גם בחווית הלקוח, במראה ובניקיון. נכון הוא ירוויח קצת פחות, אבל הגיע הזמן ן לעלות שלב בחווית הצריכה בישראל. כן אנחנו רוצים סופר נקי ואסטטי. אולי זה ישפר את החברה הישראלית לשמור על ניקיון ואסתטיקה גם מחוץ לביתם.
    סגור
  • 7.
    חתול על הבשר ברמי לוי
    123 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נו מה יגיד, יקח אחריות, לא, החתול היה כמה שניות על הבשר, נו באמת ועוד אומר שחיטאו לאחר מכן. לך תאמין. תכלס אנשים ימשיכו לקנות כי כך אנחנו נוהגים.
    סגור
  • 6.
    חתול אצל רמי לוי (ל"ת)
    יעל כהן 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    ללקוח לא צריך לעניין הנהלים שלך העובדות כן
    צחי 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העובדה שהיה חתול ונהנה מהבשר וזה אומר הכל לכל לקוח גם כשאני כלקוח נכנס אצלך בסניף לשירותים בשעה 9מ בבוקר ועדיין יש שתן על הריצפה וחרה בכל תא והריצפה מתונפת וגם המראות זה אומר בודאות שלא ניקו השירותים ואם אני חוזר אליהם לאחר שעה ועדיין מטונף אז מובן שלא מנקים ואם אני בא שוב ביום אחר זה סימן שהמקום הזה מחוץ לניקיון בסניף ואם זה קרה לי גם בסניף בנתניה,בפרדס חנה,ובנהריה זה אומר שאתם רמי לוי לא נוהוג לנקות השירותים לפי הנוהל
    סגור
  • 4.
    חתול אצל רמי לוי
    אורי 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן זה יכול לקרות אבל למה להשמיד את הבשר אפשר להעביר את הבשר לגן החיות הקרוב כתרומה למה יש כאן את התרבות של חיסול במקום פירגון מתחיל כבר להיות מגעיל בארץ הלא קגושה הזו
    סגור
  • 3.
    מזל שאני טיבעוני
    טל 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלוהים ישמור
    סגור
  • 2.
    לוקחים כל אחד שמוכן
    אזרח 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעבוד בשכר מינימום ומטה
    סגור
  • 1.
    רמי:לא יפה ולא המקרה להאשים לקוח שמגיע לו פרס
    אחד מהעם 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ללקוח מגיע פרס וצ'ופרים. במקרה שהיה - לא נכון להאשים אותו ולהטיל בו דופי. איני מאמין שהחתול שוטט במחסן, ליד מקררים, עמדת מכירה- ואיש מהעובדים לא ראה ולא גרש אותו, אלא רק אחרי /שהלקוח העיר וצילם את האפשלה. הגדולה! מוצר פגום, בפרט בשר - שמים במקרר שממנו לקוחות קונים? וליד מוצרים אחרים? בלי שום שילוט או אזהרה? לא ככה נוהגים. את הלקוח צריך לצ'פר, לברך. לא להאשים. אתה מחכה שלקוחות ידעו נהלי בריאות ופיקוח של מרכול? סורי, אני לא מקבל זאת. אני קונה אצלכם ואין לי שום כוונה להתמחות בכל מה שקשור למרכול מזון. אז תרצה שאפסיק ואקנה ברשת אחרת?
    סגור