כסף וצרכנות
רמי לוי מגיב לראשונה על מחדל החתול: "יכול לקרות"
בעקבות הסרטון שמתעד חתול במקררי הבשר, רמי לוי מתייחס למחדל בסניף ומודה: "זה לא צריך לקרות, אבל זה קרה. הלקוח לא מכיר את הנוהלים"
סערת החתול במקררי הבשר שתועד בסניף רמי לו שער בנימין, הביא את לוי עורר היום סערה ודאגה בקרב לקוחות הרשת. לאור השמועות והתמונות שהפכו ויראליות, התייצב מייסד ומנכ"ל הרשת בתוכנית שש שהגישה היום סיון רהב מאיר בקשת 12 והתייחס לדברים.
לוי טען, "הסרטון הזה הוא בדיוק שתי שניות הרי אתם מראים את זה מיליון פעם כאילו זה היה שעות. החתולה התגנבה ונכנסה למחלקה של הבשר. הוא (הלקוח) ראה את זה בדיוק ברגע שהיא עלתה ומיד ברחה. חיטאו הכל והכל בסדר. במשך היום הדלת של המקרים לא סגורה כי זו מעדניה. זה שהוא (החתול) נכנס דרך המחסן זה יכול לקרות. אבל זה קרה רק פעם אחת. הוא מבקר בחנות שלנו פעמיים בשבוע והוא רואה שהחנות תמיד נקייה ומסודרת. זה לא צריך לקרות אופן עקרוני אבל הכל הושמד והכל חוטא.
בסרטון השני שהופץ תיעד הלקוח את הבשר שפונה ממקררי המעדניה למקררים המסחריים באיזור מחסני הסחורות של החנות, תועד הבשר כאשר הוא מאוחסן יחד עם בשר נקי ששהה במקרר קודם לכן, והוכיח את העובדים על כך.
לוי הסביר כי מדובר בעמידה בנוהלים והסביר, "הוא לא מבין בכלל בנוהלים של הדבר הזה. יש נוהל ששמים את זה במקרר עד שמגיע הוטרינר ומשמיד את זה בעצמו. אנחנו לא יכולים להוציא את זה החוצה שזה יסריח. שמו את זה במקרר בצד עד שהוטרינר יבוא. אז אותו לקוח שרוצה להיות יותר חכם מהאפיפיור שילמד קודם את הנוהלים".
לוי הסביר כי מדובר בעמידה בנוהלים והסביר, "הוא לא מבין בכלל בנוהלים של הדבר הזה. יש נוהל ששמים את זה במקרר עד שמגיע הוטרינר ומשמיד את זה בעצמו. אנחנו לא יכולים להוציא את זה החוצה שזה יסריח. שמו את זה במקרר בצד עד שהוטרינר יבוא. אז אותו לקוח שרוצה להיות יותר חכם מהאפיפיור שילמד קודם את הנוהלים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(17):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
17.זלזול בלקוחותסיגל 12/2022/08הגב לתגובה זו0 0איכסס הכל מסריח אצלכם בסופר. מגעיל להיכנס.. שלא לדבר על המוצרים הלא איכותיים בעליל!!סגור
-
16.החתולדן 12/2022/05הגב לתגובה זו0 0לא הבנתי מי החתול רמי לויסגור
-
15.עם ישראל אוהב את רמי לוי. השם לא יכשיל אותויואב 12/2022/05הגב לתגובה זו1 0הוא עוזר למיליונים בישראל במחירים הוגנים ותורם הרבה! זה מה שמעניין אותי!!! אני אוהב אותו.מנוי לרשת הטלפון שלו וקונה רק ממנו בירושלים. היתר לא מעניין. אל תנסו להכשילו. אין סופר שאין בו כשלים אם יחפשו ימצאו.סגור
-
14.איך ניתן? פרסם הנהלים או זה סוד (ל"ת)מושיקו 12/2022/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.בויקטורי,הכל בניילוןשי 12/2022/03הגב לתגובה זו0 1הניקיון בויקטורי ר"ג ברמה גבוהה. הבשר והעופות ארוזים. מדוע עלי לקנות אצל רמי לוי?סגור
- טען עוד
-
12.איזה חמוד (ל"ת)מיאו 12/2022/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.החתול המקפץחיים הקצב 12/2022/02הגב לתגובה זו0 0רמי, לנהל קצביה צריכים להיות תמיד מרוכזים ולשים לב תמיד למוצרים מכיוון שזה רגיש מאד. נכון ליש טעויות וכולנו בני אדם אבל באמת לחכות לויטרינר להשמדה? השמדה זה דבר מאד פשוט לקחת שקית גדולה לשים את הבשר הפגום לשפוך אקונומיקה לקשור ולזרוק לפח זה לא בושה לפעמים יש מקרים שגם זה קורה. המשך עבודה טובה בהמשך.סגור
-
10.חתול במקרראזרח 12/2022/02הגב לתגובה זו0 0תגידו השתגעתם מה קורה איפה השכל איכס לא קונה משם בחיים בשר גועל נפש. אלה חתולי רחוב אויי ואבויי חוסר הגיינה מה זה קורה אסור שיקרה אין יש מקומות שפשוט יש הזנחה ואי אכפתיותסגור
-
9.רציני אסור שיקרה דבר כזה מה הצרכנים בשבילך רקקופה (ל"ת)רמי 12/2022/02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
8.הייתי מצפה מהטייקון פשוט לתקן בלי לתקוף.אברהם 12/2022/02הגב לתגובה זו3 0טייפון כמו רמי לוי, ראוי שישקיע באסתטיקה של ה קום בו אנו רוכשים מזון, שאחזור הקניה יהיה מבריק ונקי, נעים לקניה. רואים בסרטון זוהמה קרמיקות שבורות, חבל שכך הוא רואה את הלקוחות שלו. נכון הוא זול יחסית, אך אפשר להשקיע גם בחווית הלקוח, במראה ובניקיון. נכון הוא ירוויח קצת פחות, אבל הגיע הזמן ן לעלות שלב בחווית הצריכה בישראל. כן אנחנו רוצים סופר נקי ואסטטי. אולי זה ישפר את החברה הישראלית לשמור על ניקיון ואסתטיקה גם מחוץ לביתם.סגור
-
7.חתול על הבשר ברמי לוי123 12/2022/01הגב לתגובה זו3 0נו מה יגיד, יקח אחריות, לא, החתול היה כמה שניות על הבשר, נו באמת ועוד אומר שחיטאו לאחר מכן. לך תאמין. תכלס אנשים ימשיכו לקנות כי כך אנחנו נוהגים.סגור
-
6.חתול אצל רמי לוי (ל"ת)יעל כהן 12/2022/01הגב לתגובה זו2 0סגור
-
5.ללקוח לא צריך לעניין הנהלים שלך העובדות כןצחי 12/2022/01הגב לתגובה זו3 0העובדה שהיה חתול ונהנה מהבשר וזה אומר הכל לכל לקוח גם כשאני כלקוח נכנס אצלך בסניף לשירותים בשעה 9מ בבוקר ועדיין יש שתן על הריצפה וחרה בכל תא והריצפה מתונפת וגם המראות זה אומר בודאות שלא ניקו השירותים ואם אני חוזר אליהם לאחר שעה ועדיין מטונף אז מובן שלא מנקים ואם אני בא שוב ביום אחר זה סימן שהמקום הזה מחוץ לניקיון בסניף ואם זה קרה לי גם בסניף בנתניה,בפרדס חנה,ובנהריה זה אומר שאתם רמי לוי לא נוהוג לנקות השירותים לפי הנוהלסגור
-
4.חתול אצל רמי לויאורי 12/2022/01הגב לתגובה זו1 0כן זה יכול לקרות אבל למה להשמיד את הבשר אפשר להעביר את הבשר לגן החיות הקרוב כתרומה למה יש כאן את התרבות של חיסול במקום פירגון מתחיל כבר להיות מגעיל בארץ הלא קגושה הזוסגור
-
3.מזל שאני טיבעוניטל 12/2022/01הגב לתגובה זו1 1אלוהים ישמורסגור
-
2.לוקחים כל אחד שמוכןאזרח 12/2022/01הגב לתגובה זו2 0לעבוד בשכר מינימום ומטהסגור
-
1.רמי:לא יפה ולא המקרה להאשים לקוח שמגיע לו פרסאחד מהעם 11/2022/30הגב לתגובה זו2 0ללקוח מגיע פרס וצ'ופרים. במקרה שהיה - לא נכון להאשים אותו ולהטיל בו דופי. איני מאמין שהחתול שוטט במחסן, ליד מקררים, עמדת מכירה- ואיש מהעובדים לא ראה ולא גרש אותו, אלא רק אחרי /שהלקוח העיר וצילם את האפשלה. הגדולה! מוצר פגום, בפרט בשר - שמים במקרר שממנו לקוחות קונים? וליד מוצרים אחרים? בלי שום שילוט או אזהרה? לא ככה נוהגים. את הלקוח צריך לצ'פר, לברך. לא להאשים. אתה מחכה שלקוחות ידעו נהלי בריאות ופיקוח של מרכול? סורי, אני לא מקבל זאת. אני קונה אצלכם ואין לי שום כוונה להתמחות בכל מה שקשור למרכול מזון. אז תרצה שאפסיק ואקנה ברשת אחרת?סגור