כסף וצרכנות

גיא לרר מאיים: "רשת שתעלה מחיר תשים על עצמה ספוט גדול"

מגיש הצינור ממשיך את המלחמה שלו ביוקר המחייה ומעדכן לגבי המאבק: "בעיה רצינית לתנובה"
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
המאבק בין גיא לרר לתנובה מחריף. כזכור, תנובה עדכנה כי החל מיום שלישי היא מספקת את מוצרי החלב הלא מפוקחים ותחליפי החלב על פי המחירון החדש והמעודכן. מוצרים אלו יסופקו לצד מוצרי החלב בפיקוח והמוצרים שתנובה הודיעה שלא תעלה בהם. מוצרי חלב מפוקחים דוגמת חלב ניגר, עמק במעדניה, שמנת מתוקה 38 וגבינה לבנה. ומוצרי חלב ותחליפיו לא מפוקחים שמחירם לא עלה דוגמת קוטג׳, יוגורט תנובה לבן, חלב נטול לקטוז וחלב סויה תכלת.
בהודעת החברה נכתב כי כל המחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים על פי שיקול דעתם, וללא התערבות תנובה. יצוין כי תנובה הודיעה בשבוע שעבר ללקוחותיה בשוק הקמעונאי והמוסדי, על עדכון מחירון מוצרי החלב הלא מפוקחים ומוצרי תחליפי החלב בשיעור ממוצע של כ- 4.7%.
הרשתות רמי לוי ושופרסל לא הלכו יד ביד עם ההחלטה של תנובה וכך כתב לרר אמש (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו: "אז ככה, למרות ניסיונות של תנובה לפמפם נרטיבים של כניעה - היום הוא היום השני מאז העלאת מחירים ואף רשת גדולה לא העלתה את המחירים בפועל. שופרסל, הגדולה והמשמעותית, תתמיד בסירובה הגורף. רשת שתעלה מחיר תשים על עצמה ספוט גדול וזה עוד לפני התארגנות ציבורית משמעותית. בעיה רצינית לתנובה". נכחה להתפתחויות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה