כסף וצרכנות

נתב"ג יקרוס בעומס? טיסות לעשרות יעדים בפחות מ-200 שקל

לקראת יום הקניות המטורף ביותר של השנה, חברות התעופה הפופולריות בארץ משיקות ימי הנחה אטרקטיביים, כשכל יום תהיה הנחה אחרת. איגדנו לכם את ההנחות היומיות השוות ביותר עם כמה טיפים לרכישה חכמה
מערכת ice |  3
טיסות בזול (צילום shutterstock)
מבצעי הבלאק פריידי נמצאים מרחק קצר ביותר מאתנו, אבל החברות הגדולות מכל התחומים כבר מציעות לצרכן הישראלי את המבצעים השווים ביותר של השנה. מבין כל אלו יש כמובן את ההנחות המשתלמות ביותר והן כמובן אלו על כרטיסי הטיסה בחברות התעופה הפופולריות ביותר על התייר הישראלי.
החברות שמציעות את ההנחות האטרקטיביות ביותר השנה הן וויז אייר וריינאיר, שנחשבות לחברות לואו-קוסט פופולריות ביותר בארץ. כל אחת מציעה מבצע שונה בכל יום לקראת הבלאק פריידי וכדיי לעשות לכם סדר אנו נעדכן אתכם במבצעים המשתנים והכי שווים לכיס שלכם, בכל יום. 
ביום השני להנחות וויז אייר היא הראשונה לעדכן את ההנחה שלה עבור הישראלים והיום עד חצות היא תציע 15% אחוז הנחה לטיסות נבחרות ורק עבור אלה שמועדן הוא עד ה-31 לינואר 2023. כך למשל תוכלו לטוס ליעד חדש באיטליה בשם בארי עם פחות מ-150 שקל לכיוון בלבד. גם טיסה ליעד האהוב, רומא, תעלה לכם פחות ותשלמו רק כ-173 שקל לכיוון. 
אם תבחרו ביעד קצת יותר חמים לתקופה זו של השנה, תוכלו לטוס לנמל התעופה באבו-דאבי עם רק 317 שקל לערך לכיוון, בעוד שברצלונה תעלה לכם כ-15 שקל יותר עם 335 שקל לכיוון. 
ההנחות של חברות הטיסה החלו אמש (שני) ובו חברת ריינאר הציעה טיסות מוזלות בטווח של 12-25 יורו לטיסות אל בארי או נאפולי באיטליה ואל מלטה מנתב"ג. אם בחרתם לטוס מאילת אז יכולתם לבחור גם בצרפת ובריסל באותו טווח מחירים. חברת וויז אייר לעומת זאת הציעה 10% הנחה על מגוון טיסות ביום ההנחות הראשון. המבצעים הללו תקפים לטיסות בחודש ינואר. 
חיסרון אחד עיקרי בהנחות הללו זו כמובן העובדה שהמבצעים המשתנים עלולים לגרום לנו להזמין טיסות בכל יום כמעט וליעד אחר. לכן, טרם נבצע רכישה חשוב לחקור היטב את היעד ולבצע סקר שוק מול חברות אחרות וכמובן לזכור שלו מבצעים שתקפים לחודשי החורף הקרים ואחרי תקופת חג המולד החגיגית באירופה.
כמו כן, חשוב לחשב ולהשוות את המחיר הסופי לאחר התוספות של הכבודה והמסים הנוספים שהחברות דורשות להוסיף לתשלום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נץבג כבר קרב.
    טומי המר 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעמוד בתור לבידוק יותר משעה זה התעללות בנוסעים. תעלו את מס הנמל ב 10 דולר לכרטיס ותוסיפו עוד 50 בודקים למשמרת.
    סגור
  • 2.
    קשקוש
    דני 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קניתי לאבו דאבי בחצי מהמחיר המצויין בכתבה, וממש לא בבלאק פריידי. חרטא כל המבצעים האלה, תחפשו לבד, תשוו, ותמצאו מציאות כל השנה. כשיש 'הייפ' ו'סיילים' תדעו שמשחילים אתכם
    סגור
  • 1.
    אל תאמינו
    הנוסע המתמיד 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חזרה ב2000 דולר
    סגור