כסף וצרכנות

שופרסל במתקפה חסרת תקדים נגד ודמני: "אובססיבי לפגוע בחברה"

בשופרסל דוחים בשתי ידיים את הטענות של היו"ר המודח יקי ודמני לפיצויי העתק, ויוצאים במתקפה חריפה נגדו והאשמות קשות: קידם מטרות אישיות בנגיד עניינים, גייס "סוכנים" מתוך עובדי החברה לקבלת מידע, זרע הרס וחורבן והיה עסוק בהפצת "פייק ניוז"
מערכת ice |  2
יקי ודמני יו"ר שופרסל (צילום מאיה קפל, פלאש 90/ יוסי אלוני, יונתן זינדל)
ענקית המזון שופרסל במתקפה חסרת תקדים נגד היו"ר הקודם של החברה יקי ודמני, וזאת בעקבות דרישתו לפיצויי עתק לאחר הדחתו: "הנטען במכתב נדחה בשתי ידיים, הן לגופו והן לסגנונו המשתלח והבלתי ראוי".
במכתב ששלחו עורכי הדין עופר צור ומיכאל איילון ממשרד גורניצקי ושות' אל באי כוחו של ודמני: עורכי הדין דן פרידמן ומישל אוחיון ממשרד פרידמן יונגר ושות', ועם העתק ליועץ המשפטי של החברה ערן מאירי, תוקפים בשופרסל את ניסיונתיו של ודמני לדרישת פיצויים וזאת לעל רקע הדחתו מתפקיד יו"ר הדירקטוריון והחלפתו במנכ"ל המודח הקודם איציק אברכהן.

לדברי החברה, ודמני לא רק שהביא לקדמה ולא רק שלא פעל יחד עם המנכ"ל דאז - אברכהן - להצעיד את החברה לגבהים, אלא פעל להפוך את עצמו לשליט יחיד והאמון של הדירקטוריון החל לרדת בהדרגה עד כדי חוסר אמון מוחלט והדחתו, ולאחר מכן בחר ודמני בעצמו לסיים את כהונתו.
אולם, לטענת המכתב, ברגע שיצא המחברה, פעל היו"ר המודח להשמיץ ולפגוע בשופרסל: "עסוק בצורה אובססיבית בנסיונות חוזרים ונשנים לפגוע ולגרום נזקים", נכתב, "פגע בחברה ובעובדיה, זרע הרס וחורבן, חתר, פילג, בלש, היה עסוק בהפצת 'פייק ניוז', עורר סערות בכוס מים" ועוד.
על התנהלותו בתוך שופרסל, מאשימים כי ניסה למגר כל אחד שיצא נגדו "שלטון היחיד שלו", היה עסוק ב-"איסוף מודיעיני" ואך ניסה לגייס עובדים מתוך החברה שישמשו כ-"סוכנים" כדי שימסרו לו מידע, גם בישיבות שלא היה אמור להיחשף למידע האמור בהן: "היה עסוק בלסכסך איש לרעהו, ברקימת מזימות ובתוכניות הישרדות אישיות".
בנוסף התריעו בחברה על ניגוד העניינים שהיה מצוי ודמני ומינוי מקורבים וזאת לאחר שדחף בניהול הדירקטוריון כי מינויי בכירים ייעשו רק לאחר אישור היו"ר, וכך מינויים כמו היועמ"ש, סמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל שלרוב נעשים על ידי המנכ"ל, עברו תחת שרביטו: "כל הדברים והפעולות הפסולות הללו בניגוד עניינים קשה, נעשו על ידו במתק שפתיים, בלשון נאורה ותוך הצגת דברים כאילו הם נעשו לטובת החברה".
עוד כתבו על "מעלליו" כי הם נחשפו וכן הכזבות והמניפולציות שערך, "עסק באופן אובססיבי בהשחרת פני החברה בתקשורת כדי לפגוע במנכ"ל הקודם ובנושאי משרה ולקדם את מטרותיו האישיות בניגוד עניינים. הנזק לחברה (פנים וחוץ) היה עצום. הדברים היו מזעזעים בחומרתם".
על דרישתו לפיצויים בעקבות אי סדרים וכדומה, אומרים בחברה כי לא ייסחטו על ידו ולא יגיבו על כל השמצה פרועה שעולה על ידו מעת לעת, וכי על ודמני להשיב כל מסמך וחומר השייך לחבר ומצוי בידו, וסיכמו: "אין להאמין בו כלל ולא ניתן לתת בו אימון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל שודמני לא הצליח להיבחר לראשות עיריית רעננה
    תושב רעננה 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם רקורד כזה היה סיכוי לנזק משמעותי לעיר.
    סגור
  • 1.
    גנבים
    אחמד 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנתי, כל הגניבות, השחיתות וההונאות שלכם זה בגללו? מעכשיו אתם ל"ו צדיקים?
    סגור