כסף וצרכנות

אחרי 32 שנה: אחת המסעדות האהובות בישראל נסגרת

הבניין בו ממוקמת מסעדת 'ברבוניה' בבן יהודה 163, אושר להריסה בשבועות הקרובים על ידי עיריית תל אביב, במסגרת העבודות על הרכבת הקלה ואחרי שנים רבות של דחיות ועיכובים וזה בעצם הסיבה לכך שהיא נסגרת ומפסיקה את פעילותה בדומה ללא מעט עסקים באזור
מערכת ice |  2
מסעדה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
32 שנה לאחר שנפתחה והפכה למוסד קולינרי ותיק ומכובד, מסעדת ברבוניה הוותיקה נועלת את הדלתות בפעם האחרונה ותסגר לקהל הרחב. המסעדה, ששייכת לעזרא ז"ל ומזל מרמלשטיין ברחוב בן יהודה, הייתה לבית של אוהבי מנות הדגים וסמל בוהמייני בתל אביב.
הבניין בו ממקומת המסעדה, בבן יהודה 163, אושר להריסה בשבועות הקרובים על ידי עיריית תל אביב, במסגרת העבודות על הרכבת הקלה ואחרי שנים רבות של דחיות ועיכובים וזה בעצם הסיבה לכך שהיא נסגרת ומפסיקה את פעילותה בדומה ללא מעט עסקים באזור.

על פי מגזין טיים אאוט: "הסועדים הנאמנים שמתארחים דרך קבע במוסד ברבוניה והפכו את המקום לסמל אייקוני למסעדה תל אביבית של פעם, מבכים על רוע הגזרה ובימים אלה כבר פוקדים את ברבוניה הקטנה ומחזקים את ידי מזל ובני משפחתה, שכולם עובדים במקום ומסייעים במעבר". 
במקביל, בעלת המקום מזל מרמלשטיין, עומלת על העברת הסחורה והציוד למקום שממול, שקצת קטן מהלכיל את כל הסועדים והיא מחפשת חלל שיוכל להכיל את קהל הלקוחות של המקום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברבוניה
    מיכל 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראש עירית תא מתי תעוף כבר מהתפקיד מעניין מה יוצא לך מזה מגרש תושבי יפו הורס את תא התגובה כמי שנולדה וגדלה בתא וגרהעדיין בתא
    סגור
  • אכן נגע רע לעיר ויעוף כאשר....
    גילי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעוף כאשר יסיים את הקדנציה שלו וימשיך לעשות הרבה יותר נזק מתועלת - כי בנתיים אחרי שנשאר בתפקיד הוא ממשיך לשבת ולהרוס
    סגור