השוק

מדריך מישלן בדרך לישראל: איזה מסעדות יקבלו כוכב?

משרד התיירות נמצא במשא ומתן מתקדם עם נציגים ממדריך מישלן על מנת להביאו לישראל. על השולחן מונחות שתי אופציות: הראשונה היא חתימה על חוזה לחמש שנים, בעלות של שני מיליון אירו. השנייה: חוזה לשלוש שנים במיליון וחצי אירו - כשבהתחלה המדריך יתמקד במסעדות בתל אביב, ובהמשך יתפרס גם בשאר חלקי הארץ
מערכת ice | 
המסעדות הטובות בישראל (צילום unsplash)
מדריך מישלן כבר מזמן הפך להיות "התנך" של חובבי האוכל בעולם. הוא נוצר דרך נהגי משאיות שעצרו בדרך לאכול ודירגו את הפונדקים האהובים עליהם, ואט אט התרחב והפך למדריך הגדול והמצליח ביותר בעולם בכל הקשור למסעדנות.
מדינות רבות מככבות במדריך המושלם, אך דווקא לישראל הוא לא הגיע. בינתיים. אמש (שלישי) ב"תכנית חיסכון" של קשת 12 פורסם לראשונה כי משרד התיירות בדרך להביא את המדריך לישראל, ומשא ומתן מתקדם מאוד נמצא בין המשרד לנציגים מהמדריך. 
על השולחן מונחות שתי אופציות: הראשונה היא חתימה על חוזה לחמש שנים, בעלות של שני מיליון אירו. האפשרות השנייה היא חוזה לשלוש שנים במיליון וחצי אירו - כשבהתחלה המדריך יתמקד במסעדות בתל אביב, ובהמשך יתפרס גם בשאר חלקי הארץ.
ממשרד התיירות נמסר: "משרד התיירות יפרסם מחר לגופים בעלי ידע וניסיון בביקורת מסעדות בתפוצה בינלאומית, פניה מוקדמת לקבלת מידע (RFI) בדבר ניסיון רלוונטי ליצירת מדריך ביקורת מסעדות בישראל. יודגש, כי הבקשה מהווה שלב ראשוני של איסוף מידע בלבד ואינה מהווה מכרז פומבי או כל תהליך מחייב אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה