שיווק ופרסום

הדונאטס שמשגע את העולם בדרך לכבוש את ישראל

Neo Brandמביאה לישראל את שיגעון ה-BOOMIES בהשקעה של כחצי מיליון שקל. הכירו את הקטגוריה החדשה בשוק הדונאטס העולמי, שפותחה ומיוצרת על ידי ענקית מוצרי המאפה Baker & Baker ומשגעת את העולם מאז הושקה באירופה בינואר האחרון
 
מערכת ice | 
דונאטס (צילום neo brand)
Neo Brand מחזקת מעמדה בשוק הדונאטס המקומי ומביאה לישראל את שיגעון ה-BOOMIES בהשקעה של כחצי מיליון שקל. השקת דונאטס ללא חור, במילויים וזיגוגים יוצאי דופן. הקטגוריה החדשה בשוק הדונאטס העולמי, פותחה ומיוצרת על ידי ענקית מוצרי המאפה Baker & Baker ומשגעת את העולם מאז הושקה באירופה בינואר האחרון.
 BOOMIES, קטגוריה חדשה וחדשנית בשוק הדונאטס העולמי, שפותחה ומיוצרת על ידי ענקית מוצרי המאפה Baker & Baker, מהיצרניות המובילות של מוצרי מאפה באירופה. ה-BOOMIES מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית וחדשנית שמספקת דסקית בצק עם 12 נקודות מילוי בפנים, שלאחר טיגון הופכת לדונאטס ללא חור ומקבלת זיגוג נהדר.
מדובר בפטנט בלעדי שרושם הצלחה עולמית מסחררת: מאז הושקו בינואר האחרון, ה-BOOMIES משווקים ב-17 מדינות במזרח התיכון וברחבי אירופה והפכו לפופולאריים ומבוקשים מאד עם למעלה מ-150 טון שנמכרו בעולם בתקופה זו ועלייה של כ-20% במכירות מידי חודש.
 
בישראל ה- BOOMIES נמכרים בשני טעמים נפלאים: BOOMIE תפוז קקאו - במילוי קרם קקאו עשיר, טבול בזיגוג בטעם תפוז ומעל זיגוג כהה. BOOMIE תות ופירות יער - במילוי מרענן של תותים ופטל שחור עם שפריץ של אשכולית ולימון, בתוספת זיגוג בטעם יוגורט תות. 
בישראל שוק הדונאטס נמצא בנסיקה ורשם צמיחה מרשימה של כ-20% ב-3 השנים האחרונות. בשנת 2020  נאמד היקף השוק המקומי ב-17 מיליון שקל עם מכירות של  כ-3.5 מיליון יחידות דונאטס, 2022 צפויה לפי ההערכות להסתכם בהיקף שוק של כ-20 מיליון שקל עם כ-4.5 מיליון יחידות שימכרו. כניסתה של קטגוריית ה-BOOMIES החדשה לשוק בישראל צפויה לתרום לגידול משמעותי נוסף, גם בחודש חג החנוכה הקרוב וגם במהלך שנת 2023 ואילך.
מובילת שוק הדונאטס בישראל היא חברת Neo Brand המחזיקה על  פי ההערכות ב- 40% נתח שוק. Neo Brand אחראית לשגשוג השוק המקומי ומביאה לכאן את החדשנות המוצרית המושקת בעולם. בשנת 2021 הביאה Neo Brand לישראל את הדונאטס של המותגים הבינ"ל מילקה ואוראו וכעת כאמור היא משיקה כאן את ה-BOOMIES.
"שוק הדונאטס התבסס בישראל ב-3 השנים האחרונות ורושם צמיחה משנה לשנה, כשחג החנוכה שכבר מזמן אינו רק חג הסופגניות, מהווה פיק במכירות. הצרכן הישראלי שמחפש חלופות לסופגנייה המסורתית הסטנדרטית, מעריך חדשנות וחידושים ומוצא אותם גם בקטגוריות השונות של הדונאטס. כמובילי שוק האחריות שלנו היא להביא לצרכנים בישראל את החדשנות המוצגת בשוק העולמי ובכך לענות על הביקושים ולתרום לצמיחת השוק", מסבירה רעות וקנין, מבעלי NeoBrand. וכמה תעלה לכם יחידה? כ-10 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה