רכילות עסקית

יחצ"ן ההייטק עידו מינקובסקי נגד הספינג' והסופגניות "מגעיל"

איש יחסי הציבור עידו מינקובסקי יצא בדיון בתכנית "עכשיו ברשת" נגד המאכל המסורתי ספינג', לאחר שעצרו אותו הוא הוסיף שסופגניה גרועה בעיניו באותה מידה
מערכת ice |  3
עידו מינקובסקי (צילום רועי מזרחי)
היום (חמישי), עידו מינקובסקי, איש יחסי הציבור הבכיר המוכר בעולמות ההיי-טק, התארח בתכנית הצהריים "עכשיו ברשת" בערוץ 14 ועורר סערה באולפן לאחר שיצא נגד המאכל המסורתי האהוב ספינג'. מינקובסקי הדהד את מילותיו של דיון סוער שהתחיל ברשתות החברתיות אודות המאכל שמקורו בעדות המזרח ונהוג לאכול אותו בחנוכה יחד עם הסופגניות והלביבות.
עידו מינקובסקי (37), הוא שם מוכר בעולמות הדוברות ויחסי הציבור, ובעליו של חברת "מיניקובסקי תקשורת" העוסקת ביחסי ציבור, וידועה בהתמחותה בעולמות ההיי-טק.
 
מינקובסקי ישב באולפן ערוץ 14, בדיון ופתח במונולוג נוקב שעל ידו המנחה יהודה שלזינגר מופתע מהמילים הישירות שאמר: "ספינג' זה לא טעים". מינקובסקי לא הסתפק בזה והוסיף "זה נראה כמו ניסוי ב'טכנודע', ראיתם איך מכינים את זה?", ותיאר את אופן ההכנה כ"סיבוב בשמן בלמים". לאחר שחברו לפאנל שאל בתמיהה "מה ההבדל בין זה לבין סופגניה", הרגיע מינקובסקי ואמר שדינו של ספינג' כך דינה של סופגניה, ושניהם מגעילים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איזה חתיךךך (ל"ת)
    עמיתוש 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    איזה דוש הבחור הזה איכס (ל"ת)
    יערה 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מדובר באידיוט שימושי (ל"ת)
    אבנר 12/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור