שיווק ופרסום
תקציב חדש למינקובסקי, איזו רשת הצטרפה?
רשת הסטוק הודיעה היום כי משרד יחסי הציבור "מינקובסקי תקשורת" של עידו מינקובסקי יטפל במערך יחסי הציבור והדוברות של הרשת. מנכ"ל הסטוק: "מתרגשים להצטרך ויחד איתם למקסם את החשיפה לפעילות של הרשת"
"רשת הסטוק" מודיעה היום (ראשון) כי בחרה במשרד מינקובסקי תקשורת בראשות עידו מינקובסקי והמנכ"לית שיר בויקו-רימון לטפל במערך יחסי הציבור והדוברות שלה.
הרשת, אשר נמצאת בבעלות עופר ברק, כפיר ברק וחיים אלקובי, הוקמה ב-2006 בירושלים והיקף פעילותה עומד כיום על כ-250 מיליון שקל בשנה. בשנה החולפת פתחה הרשת 8 סניפים חדשים בחולון, בראש פינה, במבשרת ציון, באשדוד, באשקלון, בקריית שמונה, בבית שמש וברעננה. עד סוף שנת 2022 היא מתעתדת לפתוח 15 סניפים חדשים נוספים, שמונה מהם בתל אביב, והיתר בנתניה, גן יבנה, באר שבע, נתיבות רהט, טייבה ובטמרה.
הצטרפותה של רשת הסטוק למשרד מינקובסקי, שידוע בהתמחותו בתחום ההייטק, מהווה צעד נוסף בהתרחבות פעילות המשרד גם בזירת הקולינריה והצרכנות, לצד ניהול היח"צ של אולם אירועים "טרמינל", מסעדת הסוהו, מסעדת פאפי ועוד. את הפעילות עם הסטוק יובילו דבורי קרז'נר, סמנכ״לית במשרד יחד עם יועץ התקשורת איתמר קל.
עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי רשת הסטוק אמר: "אנחנו מתרגשים להצטרף לנבחרת של 'מינקובסקי תקשורת' ויחד איתם למקסם את החשיפה לפעילות של הרשת, שמאפשרת למיליוני תושבים להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר. אנחנו בטוחים שביחד נכבוש הישגים ויעדים רבים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.איזה יצור מינקובסקי.. מהדור שדואג לעצמו יותר מאשר ללקוח (ל"ת)יערה 11/2021/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.צריך להחליף את שם המשרד לשיר בויקואיל 11/2021/07הגב לתגובה זו0 0צריך להחליף את שם המשרד ממינקובסקי לשיר בויקוסגור