כסף וצרכנות

רשות המסים עושה מהפכה: כך תקבלו מעכשיו פיצויים

ניתן לזמן תורים לקבלת שירות פרונטלי במשרדי מס הכנסה, מע"מ ומיסוי מקרקעין, בנוסף לאפשרות הקיימת לזמן תורים למשרדי מס הכנסה. במשרדי מע"מ ניתן לזמן תור למחלקת שירות לקוחות
מערכת ice | 
המעטפה הירוקה של רשות המסים (צילום shutterstock)
כחלק משיפור השירות ללקוחותיה, הרחיבה אמש (שלישי) רשות המסים את האפשרות לזמן תורים לקבלת שירות באופן פרונטלי במשרדי הרשות ברחבי הארץ באמצעות אפליקציית my visit.
החל מהיום כבר ניתן לזמן את התורים גם למשרדי מע"מ (מס ערך מוסף) ומיסוי מקרקעין, בנוסף לאפשרות הקיימת לזמן תורים למשרדי מס הכנסה. במשרדי מע"מ ניתן לזמן תור למחלקת שירות לקוחות.
הנושאים האלו יזכו לשירות: פתיחה וסגירת תיק, החזרים, דיווח מפורט, דו"ח מתקן, חשבונית אוטונומיה, עוסק פטור, סיסמה אישית) ולמחלקת גבייה ואכיפה (בנושאים אלו: בירור ותשלום חובות, הסדר תשלומים עיקולים, המחאות שלא כובדו, דוחות שלא הוגשו, קנס מנהלי ופש"ר, פירוקים וכינוסים).
במשרדי מיסוי מקרקעין ניתן לזמן תור למחלקת גבייה ואכיפה בנוגע להסדר תשלומים למוזמנים ובנוגע לביטול עיקולים למוזמנים. כזכור, לפני כחודשיים, נפתחה האפשרות לזמן תורים לקבלת שירות פרונטלי במשרדי מס הכנסה בנושאים החזר מס, תיאום מס, ועדות רפואיות, קופות גמל ופיצויים.
רשות המסים חזרה לפעילות רק בתחילת השבוע האחרון לאחר חופשת החגים שבה המשרדים היו סגורים כליל וניתן היה לקבל שירות דרך האתר בלבד ובאמצעות האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה