כסף וצרכנות

נחשף: הסיבה למחסור החמאה החמור בארה"ב

טאנר אהמקה, כלכלן מוביל לגידולי חלב וגידולים מיוחדים ב-CoBank: "מחירי החמאה הגבוהים היסטורית יימשכו כמעט עד סוף שנת 2022"
מערכת ice | 
חמאה
על פי נתונים של משרד החקלאות של ארצות הברית, כמות החמאה במתקני אחסון בארה"ב באוגוסט ירדה ב-10%, לעומת החודש הקודם. עם זאת, הנתון ירד ב-22% בהשוואה לתקופה המקבילה לפני שנה. בחודש שעבר, היו מעל 128 טון של חמאה במחסנים, ירידה של מלמעלה מ-164 טון באוגוסט 2021, על פי נתונים שנאספו על ידי USDA.
דו"ח חדשות שוק החלב האחרון של שירות שיווק החקלאות, מראה שהאספקה ברחבי המדינה היא מאוד שקולה ומצומצמת. בדו"ח, גורמים רשמיים אומרים שהביקוש עולה על האספקה ​​במערב, שם המפיקים מפעילים לוחות זמנים מופחתים של ייצור. בינתיים, יצרני חמאה במערב התיכון אומרים ש"העומס הנקודתי של שמנת מצומצם מאוד עד בלתי זמין" ו"בצפון מזרח, הביקוש לקמעונאי לחמאה הולך וגובר, אבל מלאי צפוף גורם ליצרנים מסוימים להסדיר את האספקה ​​בהזמנות קיימות", כך על פי הדו"ח.
ככל שהאספקה ​​מתמעטת, מחיר החמאה עולה וגובר על כל שאר המזון במדד המחירים לצרכן. עלויות המצרכים באוגוסט עלו ב-13.5%, עם זאת, מחירי החמאה עלו ב-24.6%, לפי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה. טאנר אהמקה, כלכלן מוביל לגידולי חלב וגידולים מיוחדים ב-CoBank, חזה מוקדם יותר הקיץ כי "מחירי החמאה הגבוהים היסטורית יימשכו כמעט עד סוף שנת 2022", ככל שהמחסור נמשך. בדו"ח האחרון של יוני, אמר אהמקה כי בעיית האספקה ​​היא תוצאה של חקלאי חלב ומעבדי חמאה בארה"ב שנאבקים להגדיל את הייצור עקב עליית עלויות מזון, אנרגיה ופרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה