כסף וצרכנות

שוב חלזונות באפונה? פרי גליל מסתבכת עם לקוח נוסף

לאחר שלקוח תיעד חילזון בתוך אריזת האפונה הקפואה, במשרד הבריאות גם הגיבו למקרה שכבר הפך ללא כל כך חריג: "לאחר בדיקת הממצאים, בדיקה וחקירה של היצרן, הוחלט להטיל על היצרן קנס מינהלי. עם זאת, הטיפול בתיק עוד לא הסתיים ועם גמר הטיפול בתלונה נעדכן את הפונה בתוצאות".
מערכת ice | 
מפעל פרי הגליל (צילום פלאש 90)
הפתעה בערב ראש השנה, לאחד הלקוחות ציפו חלזונות בתוך האפונה של פרי הגליל, וזו אינה הפעם הראשונה שהדבר קורה. לאחר החשיפה של עינב קרנר כתבת גל"צ למקרה, מפרי הגליל נמסר: "שהלקוח יפנה לשירות לקוחות".
במשרד הבריאות גם הגיבו למקרה שכבר הפך ללא כל כך חריג: "לאחר בדיקת הממצאים, בדיקה וחקירה של היצרן, הוחלט להטיל על היצרן קנס מינהלי. עם זאת, הטיפול בתיק עוד לא הסתיים ועם גמר הטיפול בתלונה נעדכן את הפונה בתוצאות".
 
רק לפני כחודש, חלק מנחש נמצא בשקית שעועית ירוקה קפואה של חברת פרי הגליל. לקוחה התלוננה לחברה על הממצא, אך היה לה רק את התמונה לשלוח מאחר והיא התלוננה בדיעבד. בחברה לא עדכנו את משרד הבריאות באירוע, שהתרחש בסמיכות למקרה בסנפרוסט.

מפרי הגליל נמסר בתגובה למקרה אז כי: "מדובר בממצא שהתגלה לפני כחודשיים. מאז ועד היום לא התקבלה במפעל כל תלונה רשמית בעניין, וגם לא נמסר לידנו כל ממצא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה