כסף וצרכנות

עדיין לא מימשתם את השובר לחג? יש מי שמרוויח מזה

החברות המנפיקות את תווי הקנייה מרוויחות מידי כשנה 700 מיליון בעקבות תווי קנייה שלא מומשו, כך לפי סקר שנערך. יש הטוענים שלא מדובר במקרה
מערכת ice | 
תווי קניה (צילום freepik)
עונת החגים מעבר לפינה ובמקומות העבודה החלו לחלק את ה"שי לחג" כמיטב המסורת. אחת המתנות הפופולריות ביותר הם תווי הקניה. כעת נחשף כי חברות כרטיסי הקנייה מרוויחות כסף רב מהעבודה שרבים מהעובדים לא ממששים את תווי הקניה שלהם. לפי סקר שערכה חברת הוועדים עולה כי החברות המנפיקות את תווי הקנייה מרוויחות יותר מ- 700 מיליון שקלים מתופעה זו. מדובר ב- 20% מהכרטיסים.
יש הטוענים כי החברות המנפיקות מקשות על אופן השימוש בהטבה במטרה שמחזיקי הכרטיס לא ישתמשו בסופו של דבר בתו הקניה. המודל העסקי מתבסס על כך שהרשתות נותנות הנחה בשווי כספי לארגונים שרוכשים את תווי הקנייה, מתוך הנחה ששיעור מסוים מתוכם לא ימומש.
 
על פי הסקר, הסיבות העיקריות לכך שהעובדים לא מממשים את התווים הן בעיקר שכחה או אובדן שלהם, קשיים באיתור החנויות המכבדות או סרבול במימוש התווים במעמד הרכישה. גם כשמדובר בתווים דיגיטליים הנשלחים לנייד כקישור או כצופן דיגיטלי הקושי עודנו עומד. ככול שחולף הזמן מיום קבלת ההודעה לנייד, מתקשה המחזיק בתווים לאתרם או לפדות אותם בקופות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה