כסף וצרכנות

אתם יוצאים לחופש, ויזה מחזירה לכם כסף

בקמפיין פרסומי חדש של ויזה בעקבות המיתוג מחדש, החברה מבטיחה החזר של 2,000 דולר ל-100 צרכנים
מערכת ice | 
סליקה ללא מגע (צילום pixbay pexels)
חברת טכנולוגיות התשלומים הגלובלית Visa אשר חשפה לפני כשנה את השלב הבא בהתפתחות המותג שלה, מיישמת אותו כעת גם בישראל. זהות המותג החדש מגיעה לישראל בשתי פעימות. הפעימות הראשונה ראתה אור לפני מספר חודשים והתמקדה בקבלת אמצעי תשלום מאובטחים ונועד לכל מי שחידש את נסיעותיו השנה. הדגש הושם על כך שרשת התשלומים האמינה של החברה מבטיחה הנאה מהחופשה ללא כל חשש לגבי תשלום ואבטחה.
הפעימה השנייה תעלה בימים אלה ותתמקד בעידוד הצרכנים להשתמש בויזה כאמצעי תשלום לכל אחד, בכל זמן ובכל מקום. הקמפיין החדש מאפשר לכל מי שקונה עם ויזה בחו"ל שלוש פעמים או יותר, בסכום של 25 דולר או יותר בכל עסקה, להשתתף בהגרלת קאשבק בסך 2000 דולר כאשר 100 צרכנים בישראל יוכלו לזכות.
 
מסע הפרסום של ויזה יימשך עד ל-18 באוקטובר ויהיה במדיות רבות ובהן פרסומות טלוויזיה, טלוויזיה דיגיטלית, ערוצים דיגיטליים ו-OOH בנמל התעופה בן גוריון. הקמפיין מבוסס על הקריאייטיב העולמי של ויזה והוא מעובד בעברית עבור הקהל הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה