השוק

אתר הפורנו סיבך את ויזה? ענקית האשראי בצעד נואש

ויזה משעה תשלומים בכרטיס אשראי עבור מודעות באתר הסרטים הכחולים מהגדול בעולם, Pornhub, בעקבות תביעה משפטית
מערכת ice | 
XXX (צילום pexels edit ice)
ויזה השעתה תשלומים עבור מודעות באתר הפורנו המוכר Pornhub ובחברת האם שלה MindGeek לאחר שענקית כרטיסי האשראי הואשמה על ידי אישה בסיוע להפצת פורנוגרפיית ילדים באתר.
"אנחנו לא סובלים את השימוש ברשת שלנו לפעילות בלתי חוקית", אמר אל קלי, מנכ"ל ויזה, בהודעה שפורסמה ביום חמישי. ההצהרה מגיעה שבוע לאחר ששופט פדרלי בקליפורניה דחה את בקשתה של ויזה לדחות תביעה שהגישה סרינה פלייטס, שטוענת שענקית התשלומים סייעה ל-Pornhub ו-MindGeek להרוויח מתוכן לא חוקי.

"תנו לי להיות ברור: ויזה מגנה סחר במין, ניצול מיני והתעללות מינית בילדים", אמרה קלי. "זה לא חוקי, וויזה לא מתירה את השימוש ברשת שלנו לפעילות לא חוקית. הכללים שלנו אוסרים באופן מפורש וחד משמעי את השימוש במוצרים שלנו כדי לשלם עבור תוכן שמתאר התנהגות מינית ללא הסכמה או התעללות מינית בילדים", סיכמה ההצהרה.
דובר מטעם MindGeek אמר ל-The Post מוקדם יותר השבוע כי Pornhub אסרה על פורנוגרפיית ילדים וכן כל חומר שמתאר התעללות מינית בילדים. השופט המחוזי בארה"ב, קורמק קרני, אמר כי ויזה המשיכה להכיר ב-MindGeek כסוחר למרות העובדה שייתכן שהיא מכירה את החברה שיצרה רווחים מפורנוגרפיית ילדים. "זה פשוט", אמר קרני בפסיקתו ביום שישי.
"ויזה קיבלה את ההחלטה להמשיך להכיר ב-MindGeek כסוחר, למרות הידיעה לכאורה ש-MindGeek מייצרת רווחים מפורנו ילדים. MindGeek קיבלה את ההחלטה להמשיך לייצר רווחים מפורנו ילדים, ויש מספיק עובדות המצביעות על כך שההחלטה האחרונה תלויה בראשונה".
ויזה כינתה את הפסיקה "מאכזבת", ואמרה שהיא "מאפיינת את תפקידה של ויזה ואת המדיניות והנהלים שלה". פלייטס הגישה תביעה לאחר שגילתה שהחבר שלה פרסם סרטון ל-Pornhub המראה אותה במצב של פגיעה מינית כשהיא הייתה בכיתה ח'. החבר העלה את הסרטון ל-Pornhub ללא ידיעתה או הסכמתה, כך נטען בתביעה. עד שהיא גילתה את הסרטון, הוא נצפה ב-Pornhub יותר מ-400,000 פעמים.
עד שהסרטון הוסר סופית, הוא הורד כמה פעמים, והניב יותר מ-2.7 מיליון צפיות, נטען בתביעה. פלייטס טענה בעיתונים בבית המשפט כי התגלית העלתה את חייה. היא טוענת כי פיתחה התמכרות להרואין וכי ניסתה להתאבד מספר פעמים. "למרות שסרינה עכשיו מפוכחת, ההשפעות ארוכות הטווח של העוולות של פורנהוב נמשכות עד היום", לפי התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה