כסף וצרכנות

שטראוס חוזרת לייצר את ממתקי עלית: מי המרוויחים הגדולים?

בהמשך להודעת חברת שטראוס על חזרת החברה לייצר מוצרי מזון  במפעל בנוף הגליל אשר הושבת לאור התפרצות חיידק הסלמונלה,  והחלטת שטראוס להתחיל בייצור בקווי המוצרים ללא גלוטן – מברכת יו''ר ועדת הבריאות חה''כ עידית סילמן על החלטת החברה: "בשורה גדולה לחולי הצליאק בישראל". 
מערכת ice |  1
מפעל שטראוס (צילום פלאש/ דוד כהן)
בהמשך להודעת חברת שטראוס אתמול (שני) על חזרת החברה לייצר במפעל והחלטת החברה כי המוצרים הראשונים לחזור עם הפעלתם המחודשת של קווי היצור יהיו המוצרים ללא גלוטן בירכה יו''ר ועדת הבריאות חה''כ עידית סילמן את חברת שטראוס.
סילמן ציינה כי: "אני שמחה כי חברת שטראוס נענתה לפנייתי ולבקשת ועדת הבריאות של הכנסת בנושא. החלטת החברה להתחיל לייצר דווקא בקווי המוצרים ללא גלוטן היא בשורה גדולה עבור חולי צליאק רבים בישראל אשר עד עתה נותרו ללא מענה תזונתי מספק". 

כזכור, יו''ר ועדת הבריאות חה''כ עידית סילמן פנתה כבר בחודש מאי למנכ''ל שטראוס ישראל  בבקשה דחופה לזירוז פתיחת הקו הייצור למוצרים ללא גלוטן עבור חולי הצליאק ואף כינסה דיון דחוף בנושא בוועדת הבריאות של הכנסת. 
במכתבה למנכ''ל שטראוס-ישראל אייל דרור כתבה חה''כ סילמן כי: "הוועדה קיבלה פניות רבות של חולי צליאק בישראל, אשר נערכו לרכוש ולהשתמש במוצרים ללא גלוטן לאורך השנה כולה, וכעת נמצאים בחסר משמעותי במוצרי מזון ללא גלוטן ובבעיה קשה במציאת פתרונות לתקופה הקרובה .אבקש כי בדיון תציג חברתכם אפשרויות לסיוע לצרכנים לרבות יצור מיוחד לקו מוצרים ייחודי זה".
בדיון בוועדת הבריאות אשר התקיים בתחילת חודש מאי,  יו''ר הוועדה חה''כ סילמן, חזרה שוב על בקשתה לפתיחת הקווים ללא גלוטן בפני נציגי הנהלת המפעל אשר השתתפה בדיון. נציגי ההנהלה הקשיבו בקשב רב לפניית יו''ר הוועדה וכן לחולי צליאק אשר השתתפו בדיון אשר סיפרו על מצוקתם – והתחייבו לעשות מאמץ לזרז את פתיחת קווי ייצור אלו, והיום כאמור  התקבלה ההודעה על פתיחת קווי הייצור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התגעגענו...איזה כיף (ל"ת)
    צרכנית מסורה 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור