כסף וצרכנות

ענף המסעדנות במשבר? לא אצל נוסרט סולט ביי

עוד מסעדה של השף המפורסם נמצאת בכותרות והפעם מדובר בהיקף הכנסות של כ-8.5 מיליון דולר ונשאלת השאלה - איך?
מערכת ice |  1
נוסרט סולט ביי
השף נוסרט סולט ביי אולי לא זקוק להקדמה היות ומעטים הם אלו שלא מכירים את הסרטון הוויראלי בו הוא מפזר מלח על סטייק בצורה הייחודית לו. הנוהג המקורי הזה זיכה את השף המפורסם בסניפים רבים של מסעדות בשרים הנושאות את שמו וכפי שמתברר הן לא מפסיקות לעשות כותרות.
הסניף הלונדוני של מסעדת Nusr-Et Steakhouse דיווח על היקף מכירות שנתי שגובהו חורג מרוב התמונה שאנו מקבלים בשאר העולם. בשנת 2021 הצליחה המסעדה לגרוף שבעה מיליון פאונד (שהם כשמונה וחצי מיליון דולר), שהפכו לרווח של כ-2.3 מיליון פאונד עבור הבעלים. כל ההישגים הללו ניכרים רק לאחר שלושה חודשי פעילות, בין חודשי ספטמבר עד דצמבר, של 2021.
 
בעוד שענף המסעדנות, ברחבי כל העולם, נתון בקשיים - עקב האינפלציה והמחירים המטפסים של חומרי הגלם, לצד מגפת הקורונה שעוד משאירה אותותיה – הסניפים המפורסמים שנושאים את שמו של השף מגישים תפריט יקר בצורה קיצונית. בין אותן המנות נוכל למצוא המבורגר ב-40 פאונד, סטייק מוזהב במחיר של 600 פאונד ואפילו פחית רד בול ב-44 פאונד.
 
למרות שניתן לדמיין שהמחירים הללו יבריחו אורחים ועובדים כאחד, ההפך הוא הנכון ורשימות ההמתנה הן ארוכות עבור שניהם וזאת למרות שהשכר לעובדים לא תואם כלל להיקף המחירים בתפריט. יחד עם זאת, המבקרים דווקא לא עטים לכיוון המסעדה והיא אף בין המדורגות הנמוכות ביותר ברשימת מסעדות הסטייקים בלונדון.
הרעש סביב המסעדות של נוסרט הוא לא חדש במיוחד ורק החודש פורסמו פרטים באשר לתביעה כנגד השף והסניף הטורקי של רשת המסעדות, בגין אי תשלום הגון לעובדים בעבור שעות נוספות. כמו כן, התגלו ליקויים חמורים בשמירה על תקנות הבריאות בסניפי המסעדה בארה"ב, לצד ידיעות על אי הסכמה בין השף לשותפיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני מוכן
    מייאו 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוכן לשלם מיליונים כדי לראות אותו זורק מלח. זה כמו ללכת על המים לא פחות.
    סגור