כסף וצרכנות

סאבוויי מחלקת מיליון כריכים בחינם: זו הסיבה למהלך המטורף

ענקית המזון המהיר מחלקת מיליון כריכים בחינם כדי לחגוג את השינוי הגדול ביותר בתפריט זה שנים עם 12 כריכים חדשים
מערכת ice | 
כריך סבוואי (צילום טוויטר סבוואי)
רק ביום שלישי הכריזה זכיינית הסנדוויצ'ים סאבוויי, על חידוש התפריט עם 12 כריכים חדשים. לפריטי התפריט שנחשפו לאחרונה יש שמות ומספרים ייחודיים, מה שיכול להפוך את ההזמנה למהירה וקלה יותר.
על פי פרסום, הצוות הקולינרי של תת רשת בדק מאות מתכונים ולקח יותר משנה להחליט על אילו 12 כריכים יכנסו להרכב של סדרת הרכבת התחתית. הפריטים החדשים נכנסים כולם לארבע קטגוריות, החל בצ'יזסטייקים, הכוללים את פילי, פורע החוק והמפלצת. מטריית טעם נוספת, המכונה האיטלקיוס, כוללת שלושה כריכים: בשרים עילאי, בלה מוצרה והבוס.

כמובן, העוף מקבל קטגוריה משלו עם כריכים בשם MexiCali, השום הנהדר והאלוף. מסיימים את הרשימה המועדונים, המציגים את המועדון הכל-אמריקאי, מועדון הסאבווי ומועדון Cali Turkey. כמה מהתפריטים הבולטים הם צ'יזסטייק המפלצת, שמציע סטייק עסיסי, עם תוספות נוספות כמו בייקון וגרגרי פלפל. לצ'יזסטייק מחוץ לחוק, לעומת זאת, יש קצה מעושן עם רוטב צ'יפוטלה וגבינת ג'ק פלפל.
לצד התפריט שנחשף לאחרונה, Subway מציעה גם מבצע מיוחד. ב-12 ביולי, רשת הסנדוויצ'ים מוציאה עד מיליון כריכים חינם מסדרת סאבוויי. כל שעל הלקוחות לעשות הוא לעצור בין 10:00 עד 12:00. במסעדות המשתתפות כדי לתפוס כריך חינם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה