כסף וצרכנות

פרטנר נגד הוט ואיידיגיטל: פותחת רשת דוכני אביזרים

פרטנר הודיעה על הסבת דוכנים נבחרים שלה לחנויות אביזרי סלולר בעיצוב ייחודי ובולט לעין, שיתחרו באיידיגיטל גודיז של קבוצת אייקון וב-Red של הוט ופוקס
יאיר מור | 
דוכן אייקונז של פרטנר (צילום סטודיו מיס לי דיזיין ואלכס קנטור)
מתחרה חדשה-ישנה בתחום חנויות האביזרים הטכנולוגיים הממותגים: פרטנר מודיעה היום (רביעי) על כוונתה להסב כמה מהדוכנים שהיא מפעילה בקניונים ומרכזים מסחריים ברחבי המדינה מפעילות תחת שמה לפעילות תחת המותג iconz, שיתמקד במכירת אביזרים לסמארטפונים בעיצובים ייחודיים ובמחירים תחרותיים.
המותג אייקונז הוקם ב-2015, והתרחב מחנות אחת בכיכר המדינה בתל אביב לרשת של 13 חנויות בפרישה ארצית. ב-2019 הוא נרכש על ידי ענקית התקשורת, שהפכה אותו לחטיבה של מה שהיא קוראת לו "אופנה ולייף-סטייל", בדגש על אביזרים ייחודיים המעוצבים ומיוצרים על ידי המותג עצמו. כעת, החברה תסב דוכנים מרכזיים שלה ברחבי הארץ לדוכני אייקונז, שיפעלו במקביל גם כמתחרים לרשת איידיגיטל גודיז של קבוצת אייקון ו-Red של הוט ופוקס, שמתמקדות גם הם באביזרי סלולר בעלי עיצובים ייחודיים וצבעוניים מאוד, וגם כדוכני שירות רגילים של פרטנר.
הדוכן הראשון תחת המותג יושק הערב (רביעי) בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, ועד סוף השנה יוסבו מספר דוכנים נוספים של פרטנר לדוכני אייקונז. בנוסף לכיסויים צבעוניים לסמארטפונים הם יציעו מגני מסך, רצועות לשעונים חכמים, מטענים, רמקולים ואוזניות וכדומה. במקביל, הם ימכרו אביזרים הקשורים יותר לתחום האופנה, כמו ארנקים, כוסות, בקבוקים תרמיים, קלמרים ומחברות.
"פרטנר עושה היום את הצעד הראשון בהרחבת הפעילות הקמעונאית שלה בתחום אביזרי הסלולר תחת קונספט חדש", מסר אורי גל, סמנכ"ל השיווק בחברה. "אנו שמים דגש על חווית קניה שמתכתבת עם עולמות הפאשן והלייף-סטייל ומציעים מגוון חדש של מוצרים, שפונים לקהל הרחב במיקום אסטרטגי ובמחירים אטרקטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה