כסף וצרכנות

סניף חדש לרשת האופנה הישראלית: זו העיר שאליה תגיע

רשת האופנה הישראלית "WORD" הודיעה על פתיחת סניף חדש בחיפה והשקעה התחלתית לכלל הסניפים בסכום של כ-2.5 מיליון שקלים: "אין ספק שמדובר באתגר של ביסוס רשת חדשה בישראל"
מערכת ice |  1
סניף WORD בנתניה (צילום אייל טואג)

חברת "911 אופנה" אשר בעלותה מספר מותגי אופנה המשווקים בעולם הודיעה היום (שני) כי תפתח בקרוב סניף חדש לרשת האופנה הישראלית שבבעלותה "WORD". הרשת מחזיקה בשלב זה 4 סניפים – אילת בטיילת מלכת שבע, כפר סבא במתחם G, נתניה במדרחוב קראוזה ובאקה אל גרביה , כאשר כעת צפוי להיפתח הסניף ה-5 בחיפה, בסכום השקעה התחלתי של כ-2.5 מיליון שקלים לכלל הסניפים שייפתחו עם השקת הרשת.
 


ב- "WORD" ישווקו עשרות מותגים שונים, ביניהם:CHAMPION, VEJA  VEGABOND, SCOTCH&SODA, MELISSA, NUDIE JEANS, ALLSAINTS, GOORIN, PALLADIUM, HERSCHEL, CHILLYS, HAPPY SOCKS, RAINS ועוד.


"הרעיון מאחורי הקמת הרשת החדשה  WORD הוא להביא את המותגים החזקים ביותר של הקבוצה, כאלה שהם בעלי אחיזה מסחרית רחבה - מחוץ לכותלי תל אביב, לציבור הרחב דרך יצירת מטריה חדשה. אין ספק שמדובר באתגר של ביסוס רשת חדשה בישראל אך כזאת המכילה את המותגים האהובים שלנו" מסר אורי רייז, מנכ"ל ובעלים קבוצת 911 אופנה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם מפעילים כבר את רשת story
    תומר 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההבדל ביניהם?
    סגור