כסף וצרכנות

האם תקנו את זה? וואווי מסתערת על השוק הישראלי

הענקית הסינית, שנעלמה מהשוק הישראלי בשל החרם האמריקאי, חתמה על הסכם חדש לייבוא רבים ממוצריה לשוק הישראלי – ולא, הסמארטפונים שלה לא ברשימה
יאיר מור | 
וואווי (צילום iStock)
בדרך לקאמבק? רונלייט, המייבאת לישראל כמה וכמה מותגים מתחום הטכנולוגיה (כגון גארמין, Oppo, ג'ימי ועוד), הודיעה היום כי חתמה לאחרונה על הסכם עם הקבוצה העסקית למוצרים צרכניים בוואווי – אחת משלוש החטיבות המרכזיות של הענקית הסינית, האחראית על כל המכשירים המשווקים עם לוגו החברה. במסגרת ההסכם, תמכור רונלייט בישראל החל מהחודש הבא את מוצרי וואווי.
רשימת המוצרים של וואווי שיגיעו לכאן כוללת, לפי ההודעה, מגוון רחב של מחשבים, מסכים, שעונים, אוזניות ורמקולים. מה שחסר ברשימה הזו, כמובן, הוא הסמארטפונים של החברה, שנחשבים למוצרי הדגל שלה. זאת ככל הנראה מכיוון שבשל החרם האמריקאי, המכשירים הללו מגיעים היום עם מערכת הפעלה ייעודית, ללא האפליקציות של גוגל, מה שהופך אותם להרבה פחות אטרקטיביים מחוץ לסין.
רונלייט מדגישה כי גם המוצרים האחרים של החברה פופולאריים ואיכותיים, כפי שניתן להתרשם מהעובדה שוואווי קיבלה ב-4 השנים האחרונות כ-100 פרסי עיצוב וחדשנות על המחשבים שלה ו-30 פרסים למוצרי האודיו. השעונים והצמידים שלה מכרו כ-18 מיליון יחידות מאז 2018, והיא אחד ממותגי השעונים החכמים הגדולים בעולם.
"אנחנו שמחים וגאים להרחיב את הפעילות שלנו בישראל בשיתוף פעולה עם רונלייט", אמר אנדי מיאו, מנהל אזורי בחברת וואווי. "אנו מכוונים להציע ערך משמעותי לצרכן הישראלי, שיפגוש את החדשנות והאיכות שיש למגוון המוצרים החדשים להציע".
נציין כי בשנת 2021 ספגה וואווי צניחה של 28.5% בהכנסות, הירידה הראשונה שלה בנתון זה מאז החלה לפרסם דו"חות ב-2002. למרות זאת, היא הצליחה להגדיל את הרווח הנקי ב-76% בזכות קיצוץ בהוצאות וארגון מחדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה