כסף וצרכנות

מתעשר מהחרם על ישראל? מנכ"ל יוניליוור קיבל שכר מטורף

אלן ג'וב זכה לשכר של 4.9 מיליון ליש"ט במזומן ומניות בשנה שעברה, לעומת 3.4 מיליון ליש"ט בשנה הקודמת. זה הופך את הקצבה שלו לגובה פי 70 מהעובד הממוצע של יוניליוור בבריטניה, עלייה ניכרת בהשוואה ל-55 פעמים בשנה שעברה
מערכת ice | 
יוניליוור. נלחמת בהונאות הדיגיטל (צילום iStock)
בצל הביקורת עליו ועל החברה שהוא עומד בראשה, מנכ"ל יוניליוור העולמית, אלן ג'ופ, ראה את חבילת השכר שלו תופחת בשיעור של כ-42% בשנה שעברה, לפי דו"ח שפרסם הפייננשל טיימס בדרך לשכר עתק שטרם קיבל כמותו בעבר.
היצרנית של Dove הגישה לג'ופ שכר של 4.9 מיליון ליש"ט במזומן ומניות בשנה שעברה, לעומת 3.4 מיליון ליש"ט בשנה הקודמת. זה הופך את הקצבה שלו לגובה פי 70 מהעובד הממוצע של יוניליוור בבריטניה, עלייה ניכרת בהשוואה ל-55 פעמים בשנה שעברה.

יו"ר ועדת התגמול של יוניליוור, אנדריאה יונג אמרה לבעלי המניות שחברת FMCG שבסיסה בבריטניה החליטה לשמור על יעדים למרות "התנאים העסקיים הפכפכים". החברה כזכור עמדה תחת לא מעט לחץ וביקורות ב-2021, אבל עמדה ביעדי המכירות שלה.
למה? העלייה נבעה בעיקר מהבונוס המוגבר לאחר שהצמיחה של החברה עברה את היעדים עם צמיחה בסיסית במכירות של 4.5% לעומת 1.9% בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, כך מדווח הפייננשל טיימס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה