כסף וצרכנות
שיבושים ברכבות במרכז הארץ: אלו התחנות שייסגרו
שינויים בתנועת הרכבות בתחנות הוד השרון סוקולוב, רעננה דרום ופ"ת סגולה, רכבת ישראל תפעיל היסעים חינמיים בתחנות בהן השירות נפגע
במהלך ביצוע עבודות תשתית מתוכננות בתחנות כפר סבא נורדאו והוד השרון סוקולוב (הפעילות כבר כעשרים שנה) התגלה צורך בחיזוק מספר מוקדים הנדסיים בתקרת התחנות. החיזוקים בתחנות מצריכים שינויים בתנועת הרכבות באיזור השרון עקב מעבר להפעלת תנועת הרכבות על מסילה בודדת במקום שתיים, עד לסיום עבודות החיזוק אשר תחלנה בשבועות הקרובים.
ברכבת ביצעו מיפוי של תחנות זהות מבחינה הנדסית ובמסגרתו נבדקו שתי תחנות נוספות (ת"א אוניברסיטה וראשל"צ הראשונים) אשר נמצאו תקינות.
בשל זאת יחולו החל ממחר, יום רביעי 26.1.22 ועד להודעה חדשה, השינויים הבאים בתנועת הרכבות באיזור:
תחנות הוד השרון סוקולוב ורעננה דרום - תיסגרנה זמנית לשירות ומהן יופעלו לרשות הנוסעים היסעים חינמיים בשיטת מלא וסע ובהתאם לביקוש אל תחנות רעננה מערב, כפ"ס נורדאו - לרשות הנוסעים עומדים מגוון קווי אוטובוס ישירים לתל אביב והמרכז.
מרעננה לתל אביב - 501. 567. 149. 47.
מהוד השרון לתל אביב - 249. 565.
תחנת פ"ת סגולה
במהלך תקופת ההפעלה הנוכחית בימי הקורונה המאופיינת בצמצום תדירות הרכבות בתחנה - בימים ראשון עד חמישי רכבות לכיוון ת"א לא תעצורנה בתחנה במהלך מרבית שעות הפעילות (מלבד בין השעות 11:00-14:30).
יופעלו היסעים חינמיים בשיטת מלא וסע ובהתאם לביקוש מהתחנה אל תחנת פ"ת קריית אריה.
רכבות לכיוון הרצליה תעצורנה בתחנה בהתאם ללו"ז.
עם הקיטון בתחלואת עובדי הרכבת וחידוש השירות הסדיר תחודש תנועת הרכבות מהתחנה לכיוון ת"א בתדירות של שתי רכבות בשעה ותדירות הרכבות לכיוון הרצליה תעלה לארבע בשעה.
לא יחול שינוי בתנועת הרכבות בתחנה בימי שישי ומוצ"ש וזו תופעל בהתאם ללו"ז.
בתחנות הרצליה, רעננה מערב, כפ"ס, ראש העין צפון, פ"ת, בני ברק - יחולו שינויים קלים בזמני יציאת הרכבות ורציפיהן ולנוסעים מומלץ להתעדכן באתר האינטרנט של הרכבת.
עוד ב-
תבוטל עד להודעה חדשה רכבת מספר 347 היוצאת מידי יום ראשון-חמישי מתחנת הרצליה בשעה 21:11 ומסיים נסיעתה בתחנת ת"א ההגנה בשעה 22:00.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה