כסף וצרכנות

פיצה, שניצל או המבורגר? אלה המשלוחים המבוקשים בישראל

חברת תן ביס מפרסמת את נתוני הזמנות האוכל בקרב ישראלים. המנות שונות בין שעות הצהריים ובין שעות הערב. וגם: מה הטרנדים החדשים שעולים?
מערכת ice | 
ג'אנק פוד ואוכל בריא (צילום freepik)
תן ביס מפרסמת את נתוני הזמנות האוכל בקרב ישראלים בשנה החולפת. בחברה מספרים כי על אף פתיחת המשק, ישראלים רבים ממשיכים להזמין משלוחי אוכל הביתה ומספר המשלוחים עלה בצורה משמעותית גם ב-2021.  
במבט על נתוני ההזמנות ניתן לראות שהמנות המבוקשות ביותר בשעות הצהריים שונות מעט מהמנות הפופלאריות בערב. בעוד שבצהריים המנות הכי מוזמנות הן סלט במקום הראשון, שניצל במקום השני, המבורגר וצ'יפס במקום השלישי ופוקי במקום הרביעי.
בערב המנות הכי מוזמנות הן המבורגר/צ'יזבורגר וצ'יפס במקום הראשון, גלידה במקום השני, מוקפץ במקום השלישי ופיצה מרגריטה במקום הרביעי. עוד ציינו בתן ביס כי טעמי הגלידה האהובים ביותר השנה היו: בייגלה שוקולד חלב, קינדר בואנו וקרמל מלוח.
 
בתן ביס מצביעים גם על טרנדים שהראו מגמת עלייה בביקוש בשנה האחרונה, כאשר הבולטים מבינהם היו מאקי דג, פוקי סלמון ועוף מטוגן אשר הזמנותיהם קפצו במאות אחוזים. בלט במיוחד גם טרנד הטבעונות שבא לידי ביטוי בעלייה של כ- 10% בהזמנת מנות טבעוניות, כאשר המנות המובילות בקטגוריה זו הן: אטריות סובה, כריך מקושקשת טופו ושווארמה כרובית.
"אנחנו רואים שגם ב-2021 יותר ויותר ישראלים בוחרים להזמין אוכל הביתה" אמרה מנכ"לית תן ביס, נורית שקד "זו מגמה שאנחנו מזהים בשנים האחרונות וקיבלה תאוצה עם התפרצות הקורונה. גם בישראל וגם בעולם מבינים היום שלהזמין אוכל הפך לבילוי בפני עצמו, ואנחנו צופים לראות עלייה בביקושים גם במהלך 2022. מעניין לראות שהזמנות הגלידה הביתה קפצו בשנתיים האחרונות והפכו להיות מוצר צריכה כמעט בכל בית. זה טרנד שכאן כדי להשאר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה