כסף וצרכנות

המבורגר או פיצה? אלה המנות הכי מוזמנות ביומיים האחרונים

פלטפורמת המשלוחים של וולט פירסמה היום את נתוני הימים האחרונים בהן הפלטפורמה חוותה את העלייה בכמות ההזמנות ככל הנראה בשל שידורי פרק הבכורה של האח הגדול וגמר יורו 2020 
מערכת ice | 
האח הגדול מול יורו 2020 (צילום pexels edit ice)
פלטפורמת המשלוחים וולט מפרסמת את נתוני המשלוחים מליל גמר היורו שנרשם כאחד הלילות החזקים של וולט מאז השקת החברה בישראל ב-2018. על פי נתוני החברה, הייתה עלייה של כ-40% במכירות לעומת ליל יום ראשון רגיל ועליה של 50% בכניסה לאפליקציה.
כזכור, גמר היורו הביא לנתוני הצפייה הגבוהים מאולפן היורו ברשת 13 ששבר שיא מאז המיזוג עם 25.5% רייטינג ו-747 אלף צופים במשחק עצמו. דבר הממחיש את הישיבה מול הטלוויזיה אמש ככל הנראה יצרה את העלייה בצריכת המזון במשלוחים.
המנות הכי מוזמנות על פי הדירוג: צ'יפס במקום הראשון, המבורגר במקום השני, סביח במקום השלישי, פיצה במקום הרביעי וגלידה נועלת את החמישייה. בחברה ציינו שסביח וגלידה מאכלים חדשים להזמנה ביתית שוולט הנגישה ולא היו מקובלים כהזמנה לצפייה משותפת בטורנירים גדולים בעבר. על פי הדירוג תל אביב, ראשל״צ, הרצליה ופתח תקווה הערים שבהן היו הכי הרבה הזמנות.
נתון מעניין על ההארכה: היא כנראה התישה את הצופים - לא ראו גידול בהזמנות לאחר חצות למרות הארכות המשחק לקרב פנדלים בעוד כשעה.
מה קרה בהשקת האח הגדול?
כזכור, במוצ"ש האחרון, רשת 13 ניצחה את הרייטינג בגדול עם אירוע הכניסה לבית 'האח הגדול' עם רייטינג של  22.7% וכ-661 אלף צופים. אירוע ההשקה של האח הגדול סיים עם אחוז הרייטינג הגבוהה ביותר לאירוע השקה עד כה ב-2021.
על פי נתוני וולט, הייתה עלייה משמעותית במכירות וולט במוצ״ש בין השעות 21:00-23:00 עם עלייה של כ-15% בכמות המכירות מבמוצ״ש רגיל. בוולט משייכים את העלייה לפרק השקת האח הגדול ברשת 13 שמשך אחוזי צפייה גבוהים מאוד. המנות שהובילו את טבלת ההזמנות היו צ׳יפס, סביח, המבוגר ובאופן מפתיע - טוסט. תל אביב הובילה את הערים עם הכי הרבה הזמנות ואחריה ראשון לציון, הרצליה ופתח תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה