כסף וצרכנות

המומחים מנתחים: "המהלך של סין, ירייה עצמית ברגל"

מומחי הקריפטו של ice על ההחלטה של הבנק המרכזי בסין לאסור את השימוש במטבעות קריפטו: "ההתנגדות וההתנהלות ביד קשה כנגד המטבעות הקריפטוגרפיים אינה דבר חדש, בין אם רגולטורים במדינות ה-oecd ובין אם ממשלת סין שלפני מספר חודשים גירשה את כורי הביטקוין מהמדינה"
מערכת ice |  3
ביטקוין (צילום pixabay)
סין טלטלה את הכלכלה העולמית ביום שישי האחרון, כאשר החליטה לאסור את השימוש במטבעות קריפטו באופן גורף, דבר שכמובן גרם באופן מיידי לזעזוע של ממש בשווי השוק של המטבעות המובילים ולירידה טוטאלית בערכם. כעת, מומחי הקריפטו של ice מנתחים את המהלך.
שי דתיקה מייסד ומנכ"ל חברת המסחר בקריפטו INX מדגיש: "אנו רואים שהתנודתיות של הביטקוין מאפיינת גם את היחס של הגורמים השונים אליו מצד רגולטורים ומדינות. תחום הקריפטו והבלוקצ'יין יוצא מאזור הלא מוגדר וממקום של הערכות ומקבל הגדרות ברורות של הרגולטורים השונים בעולם. אנו רואים הגדרות ברורות של מה מותר ומה אסור, הפרדות בין טוקנים שהם מטבעות לבין אחרים שהם ני"ע לבין נגזרים".
עוד הוסיף דתיקה: "הבנק המרכזי בסין מכריז שהפעילות בתחום המטבעות אינה חוקית ולעומת זאת הבנק הפדרלי בארה"ב מאפשר מסחר בקריפטו, בקנדה התחום כולו נכנס תחת הגדרה של ני"ע ומחייב רישוי תחת חוקי ני"ע, ומדינות בדרום אמריקה הופכות את הביטקויין להליך חוקי".
לסיום הסביר: "אין ספק כי המטבעות הקריפטוגרפיים ובראשם הביטקוין הם נכס לגיטימי בסל ההשקעות של משקיעים פרטיים, חברות ציבוריות וקרנות חסכון לסוגיהן. כמו כן, הביטקוין ושאר המטבעות הקריפטוגרפיים וני"ע דיגטליים כאן בשביל להישאר והרגולטורים השונים בעולם יחפשו דרכים לקבל גישה למידע על הסוחרים והמסחר".
אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של הבנק השוויצרי Hyposwiss מדגיש: "ההתנגדות וההתנהלות ביד קשה כנגד המטבעות הקריפטוגרפיים אינה דבר חדש, בין אם רגולטורים במדינות ה-oecd ובין אם ממשלת סין שלפני מספר חודשים גירשה את כורי הביטקוין מהמדינה, וכעת מחריפה את הצעדים כשהבנק המרכזי של סין מדגיש שפעילות בתחום הקריפטו היא אינה חוקית. נדמה כי ההתנהלות בסין מהווה ירייה עצמית ברגל – ואל מול זאת הבנת השוק על ידי גורמים מובילים בהם מוסדיים וחברות ענק הם אלו היכולים להכתיר את הביטקוין ליורש העצר כזהב החדש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סחר בצואת עזים
    פינוקיו 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמומחה לסחר בצואת עזים, שמרוויח כסף מאנשים שקונים ומוכרים צואת עזים, אני מבטיח לכם בכתבה שצואת עזים היא נכס לגיטימי. תאמינו לי, למה שאני אשקר לכם?
    סגור
  • 2.
    כתבה חסרת תוכן (ל"ת)
    פבל 09/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    סין
    דור 09/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סין רוצה להיות המובילה בכלכלה בעולם והיא עושה ותעשה הכל לזכות בזה סין מנסה לשנות את הכלכלה בעולם
    סגור