כסף וצרכנות
אלקטרה פאוור מצמצמת את ההנחות בחשמל: איך זה ישפיע על הלקוחות?
חצי שנה חלפה מאז יצאה לדרך הרפורמה בשוק החשמל במהלכה השחקניות החדשות ניסו למשוך את הלקוחות עם הנחות ענק בחשבון החשמל. בחודש האחרון, אחרי שבזק, פזגז וסלקום צמצמו את שיעור ההנחה כעת אלקטרה פאוור יוצאת במהלך דומה

קרוב לחצי שנה עברה מאז שיצאה לדרך רפורמת החשמל. המהלך, שבוצע בהובלת משרד האנרגיה, חברת החשמל וחברת נגה, שפתחה את שוק החשמל הישראלי לתחרות והביאה לירידת מחירים.
הרפורמה בחשמל, הביאה לכניסתן של שבע חברות לשוק אספקת החשמל הפרטי בישראל הלא הן: אלקטרה פאוור, פזגז, אמישראגז, פרטנר, סלקום, HOT ובזק. תחילה, אלו ניסו למשוך את הלקוחות על ידי הצעת שיעור הנחה מרשים למדי, אך בחודש האחרון נדמה שלפחות חלק מהן החליטו לשנות כיוון.
אחרי שבזק, פזגז וסלקום החליטו לצמצם את שיעור ההנחה שהן מעניקות ללקוחות בחשמל, כעת אלקטרה פאוור (לשעבר סופרגז), נוקטת במהלך דומה. החברה, בהובלתו של מנכ"ל סלקום לשעבר דניאל ספיר הודיעה על צמצום ההנחה בחשמל ללקוחות במסלול הקבוע מ-7% ל-6.5%.
עוד ב-
השינוי המדובר יבוא לידי ביטוי רק עבור לקוחות חדשים ובמסלול 24/7 בלבד. המסלול הנ"ל, מעניק הנחה ללקוחות על כל חשבון החשמל ולא רק בצריכה במהלך שעות מסוימות לאורך היום. כמו כן יש להדגיש שלפי שעה ששאר המסלולים שהחברה מציעה נותרו ללא כל שינוי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מה עם יובל המבולבל? (ל"ת)לא מוכר חשמל? 02/2025/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אם אין הנחות שיחזירו את הזכיוןבשביל מ 02/2025/05הגב לתגובה זו1 0אין שום עניין במהלך הזה אם כלל החברות הללו מתאמות מחירים. אין תחרות.סגור