כסף וצרכנות

שחקנית חדשה בשוק התשלומים: זו הבשורה של בנק ישראל

חברת הפינטק Okoora מקבלת קוד בנק, קוד הזיהוי החדש יאפשר ללקוחות החברה להתחבר ישירות למערכות התשלומים של בנק ישראל, כמו מערכת זה"ב
מערכת ice | 
בנק ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

ציון דרך משמעותי לחברת הפינטק Okoora. בנק ישראל העניק לחברה קוד זיהוי מוסדי קוד בנק בשמו הקודם, עם המספר 92, המאפשר לה חיבור ישיר למערכת התשלומים הלאומית של המדינה. 

קוד הזיהוי החדש יאפשר ללקוחות החברה להתחבר ישירות למערכות התשלומים של בנק ישראל, כמו מערכת זה"ב (זיכויים והעברות בזמן אמת) ומערכת המס"ב (מערכת סליקה בנקאית). חיבור ישיר זה ייעל את תהליך התשלומים ויבטל את הצורך במתווכים, מבטיח תהליך תשלום יעיל ומופחת עלויות.   הצעד הזה מקנה לחברה אמינות הן ברמה המקומית והן ברמה הגלובלית על עמידתה בדרישות הרגולטוריות המחמירות ביותר של בנק ישראל.
 



הכרתו של בנק ישראל מהווה נדבך מרכזי נוסף באסטרטגיית הצמיחה העולמית של החברה, שמתקדמת להשגת הכרה רגולטורית בשווקים מרכזיים נוספים כמו ארה"ב, האזור הכלכלי האירופי (EEA) ואזור אסיה-פסיפיק (APAC).

חברת Okoora כבר פועלת ביותר מ-180 מדינות ותומכת בלמעלה מ-100 מטבעות זרים. ההכרה הרגולטורית של בנק ישראל מחזקת את מעמדה של החברה כמובילה במתן פתרונות פיננסיים מתקדמים שמסייעים לעסקים להתמודד עם האתגרים הפיננסיים הגלובליים העומדים בפניהם.
מנכ"ל ומייסד החברה, בנימין אברהם, אמר כי: "אנחנו מודים לבנק ישראל והצוות המוביל על האמון. זוהי נקודת ציון חשובה מאוד עבורינו במסע לשיפור הסביבה הפיננסית ולסייע ללקוחות שלנו להצליח ולהשיג את המטרות שלהם. החיבורים למערכות תשלום יאפשרו לנו לדלג על מתווכים, להנגיש שירותים חדשים ולחסל עלויות תפעול מיותרות באופן שיוצר ערך אדיר לצרכן הישראל".
עוד הוסיף: "ככלל, אנחנו מרחיבים ומעמיקים את היכולות שלנו בתחום הפתרונות המשובצים (Embedded Finance Solutions) ומאפשרים לחברות גם לא פיננסיות להציע פתרונות דוגמת ארנקים, המרות מט"ח, תשלומים בינלאומיים ומקומיים על בסיס התשתיות שבנינו. זו הזדמנות מעולה להודות לצוותים המדהימים שלנו בישראל ובעולם, ההצלחות האלו כולן שלכם ובזכותכם."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה