כסף וצרכנות
מקס ברנר מסתערת על שוק השוקולד: נכנסת לסופרמרקטים בישראל
מותג השוקולד מקס ברנר, במהלך אסטרטגי משמעותי בשוק המקומי. החברה, חתמה על הסכם הפצה עם חברת שסטוביץ' להשקת קולקציית מוצרי שוקולד ייחודית לצריכה יומיומית ברשתות השיווק
מותג השוקולד מקס ברנר, מודיע על מהלך אסטרטגי משמעותי בשוק המקומי. החברה, חתמה על הסכם הפצה עם חברת שסטוביץ' להשקת קולקציית מוצרי שוקולד פרימיום לצריכה יומיומית ברשתות השיווק.
המהלך מהווה צעד משמעותי בהרחבת נקודות המגע של המותג עם הצרכן הישראלי, ומשקף את האבולוציה של מקס ברנר מרשת בתי שוקולד וחנויות בוטיק למותג צריכה מוביל בקטגוריית השוקולד הפרימיום.
הקולקציה החדשה, שהושקה בנובמבר 2024, כוללת את סדרת טבלאות שוקולד בטעמים חדשים, סדרת חטיפי שוקולד במילויים מיוחדים, סדרת חטיפי שוקולד מועשרים ב-20 גרם חלבון, סדרת נשנושי שוקולד מפנקים.
"ההחלטה להיכנס לרשתות השיווק היא חלק מאסטרטגיית צמיחה כוללת" אומר יוסי קובה, מנהל השיווק במקס ברנר. "זיהינו ביקוש משמעותי למוצרי שוקולד פרמיום בשוק הקמעונאי, לצד שינוי בהרגלי צריכת השוקולד של לקוחות שמחפשים חוויות פרמיום גם בצריכה היומיומית. שיתוף הפעולה עם שסטוביץ', שמביאה ניסיון עשיר בהפצה יאפשר לנו להגיע לנקודות מכירה חדשות תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של המותג".
עוד ב-
הבחירה להשיק ליין מוצרים ייעודי לרשתות השיווק, שיהיה שונה מהמוצרים הנמכרים בחנויות הבוטיק ובאונליין, נועדה לשמר את הבידול של חווית מקס ברנר המסורתית לצד יצירת נגישות גבוהה יותר למותג. המהלך צפוי להרחיב משמעותית את נתח השוק של מקס ברנר בשוק השוקולד המקומי, ולחזק את מעמדה כשחקנית מובילה בקטגוריית השוקולד הפרימיום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה