כסף וצרכנות

הגולשים מזועזעים: הרשת הפופולרית מוכרת נר גזעני?

הרשת לא נרגעה אחרי שבאת' אנד בודי וורקס השיקה נר בעיצוב פתית שלג, שהזכיר את הגלימות והכובעים של אחת מקבוצות השנאה הוותיקות בארצות הברית
מערכת ice | 
נר (צילום shutterstock)
חברת הטיפוח באת' אנד בודי וורקס (Bath and Body Works, BBW) תפסיק למכור נר ריחני מעוצב מקולקציית החורף שלה, לאחר שהעיצוב ספג ביקורות קשות מהגולשים, שהשוו אותו לביגוד של חברי הקו קלוקס קלאן. 
עיטור של פתית שלג מעוצב על נר מקולקציית החורף של BBW הזכיר לגולשים את הגלימות והכובעים של הקו קלוקס קלאן, מקבוצות השנאה הוותיקות בארצות הברית – והם לא נשארו בשקט. הגולשים כינו את הנר "klandle" או "Klan Krismas Kandle".
הסערה הביאה לכך שהנר הוסר מהאתר ומהחנויות הפיזיות של החברה. דובר מטעם BBW מסר ל-CNN כי העיצוב היה "לא מכוון" והתנצל בפני מי שנפגע. חלק מהמשתמשים שניסו להזמין את הנר לאחר שפרצה המחלוקת, דיווחו כי הזמנותיהם בוטלו.

הנר מוצע כעת למכירה באיביי במחירים שנעו בין 250 ל-350 דולר. הנר יישאר למכירה בפלטפורמה אף שמדיניות האתר אוסרת על פרסומים הכוללים שפה או מונחים גזעניים, כיוון שאין בו שפה גזענית מפורשת.
BBW משווקת מוצרי גוף ונירות ריחניים. החברה משיקה מדי שנה קולקציות מוגבלות של נרות בניחוחות חג. לפי הערכות, נרות אחראים על כ-40% מהמכירות השנתיות של החברה. המותג מיובא לישראל על ידי חברת דלתא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה