כסף וצרכנות

רשות המסים בבשורה מדאיגה: אלו הערים שלא יקבלו שירות

בערים הבאות לא תתקיים כלל קבלת קהל: חיפה, צפת, עכו, כרמיאל, עפולה, טבריה, נצרת, נוף הגליל. ניתן  לפנות למשרדי הרשות, לקבלת שירות, באמצעות מערכת הפניות באתר  רשות המסים, ולקבל מגוון שרותים באמצעות השירותים המקוונים באתר. "אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לחזרה מהירה לשגרה".
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock, צילום מסך מאתר רשות המסים)

רשות המסים פרסמה עדכון קבלת קהל בשל מבצע חיצי הצפון. לאור המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, לא תתקיים בימים שני ושלישי, בין התאריכים 14-15/10, קבלת קהל ביחידות רשות המסים בשורה של יישובים.

בערים הבאות לא תתקיים כלל קבלת קהל: חיפה, צפת, עכו, כרמיאל, עפולה, טבריה, נצרת, נוף הגליל. ניתן  לפנות למשרדי הרשות, לקבלת שירות, באמצעות מערכת הפניות באתר  רשות המסים, ולקבל מגוון שרותים באמצעות השירותים המקוונים באתר. "אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לחזרה מהירה לשגרה".
 



בינתיים, משרד האוצר ורשות המיסים בישראל מקדמים מהלך דרמטי בתחום המיסוי העסקי, המעורר סערה בקרב בעלי עסקים ורואי חשבון. החל מה-1 בינואר 2025, מתוכננת הרחבה משמעותית של תוכנית "חשבוניות ישראל", כאשר כל עסקה בין עסקים מעל 5,000 שקלים תחייב אישור מקדים מרשות המיסים. זוהי הפחתה דרסטית מהסף הנוכחי של 25,000 שקלים, והאצה משמעותית של לוח הזמנים המקורי שתוכנן להגיע ליעד זה רק בשנת 2028.

התוכנית, שהושקה במאי 2024, נועדה במקור להיות מיושמת בהדרגה על פני ארבע שנים. מטרתה המוצהרת היא להילחם בתופעת החשבוניות הפיקטיביות וההון השחור, תוך שימוש במערכת מחשוב מתקדמת המקצה מספרי הקצאה ייחודיים לכל חשבונית. לטענת משרד האוצר, התוכנית כבר הוכיחה את יעילותה, עם גילוי וסיכול של עסקאות מרמה בהיקף של מעל מיליארד שקלים. האוצר מדגיש כי המערכת, המבוססת על תשתית ענן, מסוגלת לטפל במאות אלפי פניות ביום ומבטיחה רציפות עבודה גם בתרחישי קיצון.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה