כסף וצרכנות

קשרי תעופה רוכשת: "תזניק את ספורט האקסטרים בישראל לגבהים חדשים"

סיטונאית התיירות קשרי תעופה רוכשת שחקן חדש אליה למגרש, את חברת אסא אקסטרים המפעילה טיולי אקסטרים, מה שמוביל את החברה לתחום תיירות חדש
ענת סימן טוב | 
סקי אירופה (צילום Freepik)
"קשרי תעופה" רוכשת מחברת אסא אקסטרים את פעילות טיולי האקסטרים "החברה המשותפת, בניהולם של האחים אסא, תשווק מגוון רחב של טיולי גלישה, צלילה, ספורט ימי ושייט ברחבי העולם וזאת בסיוע היכולות התיירותיות האופרטיביות של קשרי תעופה. החברה המשותפת מתכננת להרחיב את תחומי העיסוק מעבר לעולמות הגלישה לטיולי ספורט האקסטרים בהם גם סקי, טיולי אופנועים, ג'יפים ועוד. במסגרת ההסכם המשותף תחזיק החברה המשותפת בזכויות יבוא ושיווק בלעדיים של מותגי הגלישה הפופולריים.
עמית זלדמן, סמנכ"ל כספים קשרי תעופה "הרכישה מבטאת את המשך התרחבות הקבוצה לעולמות תוכן חדשים. עולם הגלישה וספורט האקסטרים בכלל משלים  את פעילותינו כ one stop shop-בענף התיירות . כמו כן, הנ"ל חושף עולמות וקהלים נוספים לפעילות הקבוצה ,דבר המהווה אתגר נוסף עבורנו . אנו מאמינים מאד בפעילות תוכן בענף התיירות בכלל ובעולם טיולי הגלישה והאקסטרים בפרט". 
אוריה אסא, מייסד ובעלים: ״שיתוף הפעולה עם חברת קשרי תעופה הוותיקה הוא המשך טבעי של הגידול בענף חופשות האקסטרים ובענף גלישת הקייט בפרט בישראל ובעולם כולו. השותפות תזניק את ספורט האקסטרים בישראל לגבהים חדשים, וביחד עם צוות המדריכים המנוסה שלנו תפתח בפני חובבי טיולי הגלישה והאקסטרים אופציות נגישות ורחבות יותר בעתיד הקרוב. בין היתר, הזדמנויות גלישה במקומות בתוליים כמו: מאוריציוס, צפון ברזיל, ויאטנם, קאבו – וורדה, סרילנקה ועוד.
החברה תרחיב את פעילותה לעולמות האקסטרים המקבילים, גלישת גלים, אופניים, צלילה, שייט וסקי. זה בהחלט מומנט מרגש עבורנו, אני מברך על שיתוף הפעולה ומאמין כי שילוב כוחות יוביל אותנו למחוזות חדשים וכך גם את לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה