כסף וצרכנות

קרפור שוברת שיאים ועם הודעה חריגה: אלו זמני הפעילות היום

שיא מכירות לרשת המזון קרפור בעקבות המצב הביטחוני ועל רקע הצורך להצטייד במזון לקראת החג ושבת. באופן חריג, הרשת החליטה להיענות לבקשת לקוחותיה ותשנה את זמני פעילות הסניפים היום. עד מתי תוכלו לצאת לקניות?

מערכת ice | 
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעקבות המצב הביטחוני, היום נרשם שיא מכירות בסניפי קרפור - קמעונאית המזון אותה הקימה ומפעילה אלקטרה מוצרי צריכה. בעקבות ביקוש של לקוחות, היום (רביעי) ערב ראש השנה, סניפי הרשת יפעלו במתכונת מיוחדת עד השעה 16:00.
על פי הנחיות פיקוד העורף, הציוד הנדרש לשעת חירום כולל מים ומזון לכל בני הבית, לשלושה ימים לפחות -  לרבות מזון המותאם לצרכים הייחודיים של כל משפחה (תינוקות, קשישים, בעלי חיים וכדומה).
כזכור, קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית הרחיבה את פריסת הסניפים הארצית שלה לאחרונה ופתחה עוד שני סניפים חדשים. ברמת גן ובדימונה.
באיגרת לעובדים, התייחס מנכ"ל קרפור, מיכאל לובושיץ, על ההתגייסות המופתית של העובדים תחת מתקפת הטילים של איראן, ובכלל החיזוק בעורף עבור הצרכן הישראלי.
"עברנו ערב קשה ומותח. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לכם על שנשארתם איתנים בחנויות תחת מתקפה חסרת תקדים שידעה מדינת ישראל. המשכתם לשרת את הציבור במסירות עד השעה 23:00 בלילה כדי לתת מענה לכל עם ישראל במיוחד לפני ערב החג, אלו הערכים שרשת "קרפור" חרטה על דגלה- שירות ואיכות. שמרתם על קור רוח ובטחון הלקוחות תוך הכוונתם למרחבים המוגנים בסניפים.
תודה לקופאיות, לקצבים, לסדרנים, לירקנים, עובדי המעדניות, לאופים, עובדי הניקיון, מלקטי ונהגי האונליין, קציני הביטחון ולסגנים ולמנהלי הסניפים. העבודה שלכם ראויה לשבח, אנחנו נמשיך לראות את טובת הצרכן וטובת העובד גם בתקופות הקשות. דלתי פתוחה בפני כל אחד ואחת מכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה