כסף וצרכנות

סל מזון לחג: אלו הם המוצרים הכי נרכשים

סל המזון לחגים הוא סל מגוון שמכיל בתוכו לא רק את המאכלים המאפיינים את החג, אלא עוד מוצרים בולטים במיוחד והשנה, לאור המצב הבטחוני המון קופסאות שימורים כך אומר רן אסולין, סמנכ״ל סחר ומכירות ב״ויליפוד״ בלעדי לice
ענת סימן טוב |  6
שולחן ערוך לראש השנה (צילום shutterstock)
נדמה כי בסל המזון של ראש השנה והחגים נמצא בעיקר מוצרים המסמנים את החג כמו רימון, דבש, תפוחים ודגים יחד עם בשר ועוף. אבל ישנם עוד המון מוצרים שנמכרים במקביל למוצרים אלו, כך אומר לנו רן אסולין, סמנכ״ל סחר ומכירות ב״ויליפוד״, יבואנית המזון המובילה בשוק הישראלי.
וכך למעשה, המוצרים הכי נמכרים לקראת ראש השנה הם בעיקר מוצרי בישול ואירוח. כגון, אורז על כלל סוגיו, בייחוד, אורז בסמטי. בנוסף, ניתן לראות גידול עצום במכר של שמנים ורטבים, החל משמן קנולה, שמן זית וכלה ברטבים, כמו רוטב צ׳ילי מתוק ורכז רימונים שרלוונטי מאוד בראש השנה. בנוסף, בקטגוריות הקפואים, ישנה דרישה לבצקים הקפואים, כמו בצק פילו וקדאיף. במוצרי הקירור, אנו רואים קפיצה חדה מאוד בחמאת וליו - חמאה מהטובות בעולם, שמיובאת מפינלנד.


אורז DAAWAT וילי פוד. צילום: יח"צ
יחד עם זאת מספר אסולין, כי השנה קשה לאפיין את קניות החג ולבדל אותן מהקניות ה-״פופולאריות״ שקורות בדרך כלל בתקופת זמן זו, בשל המצב במדינה. עם זאת, אין ספק שהשנה, ישנו גידול משמעותי בכל מוצרי האגירה. בקופסאות משומרים כמו למשל, דגים משומרים. בנוסף, בספטמבר 2024 ישנו גידול נוסף בצריכה של שמנים בדגש לשמן הזית. קיים מחסור בסחורות עקב קושי בייבוא מוצרים מטורקיה, מה שגורם למחסור והתייקרות המחירים. לצד הצריכה המאסיבית של השמן לסוגיו, ניתן לראות גם גידול משמעותי בצריכת אורז הבולט ביותר הוא אורז הבסמטי, אך אנו רואים גידול גם בכלל הסוגים. בתקופה האחרונה, למדנו שיש גידול רב במכירות מוצרי אורז יסמין ואורז פרסי של המותג הבינלאומי, Daawat  המיובא על ידי וילי פוד.
 
לצד זאת, ניתן לראות כי גם בקטגוריית הגבינות, ישנה עלייה במכירות של המותג 'יורו מחלבות אירופה', זאת בשל התנהלות צרכנית נכונה בקרב הקונים בישראל.
הגבינות מהוות מענה אידיאלי למציאות הנוכחית עבור הצרכן הישראלי. מדובר במוצרים איכותיים מארצות המקור וממיטב המחלבות באירופה עם מחיר הוגן ונמוך מהמתחרים.
נכון שבמקרים רבים הצרכן בוחר ההרבה קטגוריות במותג פרטי ולכן קיים גידול בכך, ברשתות השיווק הגדולות. חשוב לציין, כל עוד המוצר מהווה בשורה מבחינת המחיר.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מלך
    אנונימית 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה חקוקה בסלע!! כתבה מדויקת!!
    סגור
  • 5.
    .
    אידה 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רן אסולין סמנכ"ל המכירות של ויליפוד, מוכשר בהנגה והובלה שלו את החברה בדרך לניצחון.
    סגור
  • 4.
    תותח!
    חן אזולאי 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רן אסולין התותח , מס 1!!!!
    סגור
  • 3.
    חולון
    דניאל דבש 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רן אסולין סמנכ"ל המכירות של ויליפוד, מוכשר בהנגה והובלה שלו את החברה בדרך לניצחון.
    סגור
  • 2.
    ויליפוד המוצלחת
    אחד שיודע 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויליפוד בדרך לניצחון מוחץ משאר המתחרים. בהובלתו של רן אסולין הסמנכ"ל מכירות התותח
    סגור
  • 1.
    ויליפוד - טעם מנצח מחיר מנצח
    אחת שיודעת 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכירה את סמנכ"ל המכירות לא מעט זמן. מדובר באחד האנשים התותחים בתחום יודע להוביל את החברה ואת העובדים כולם להצלחה, נחישות ושאפתנות מעוררת השראה.
    סגור