כסף וצרכנות

המחירים נחשפים: עם איזו חברת תעופה הכי זול לחזור הבייתה

לאור המצב הבטחוני, חברות תעופה זרות ביטלו את הטיסות לארץ וישראלים רבים נתקעו בחו"ל ומנסים לחזור לארץ. ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם טיסה עם החברות הישראליות
ענת סימן טוב |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
לאור המצב הבטחוני וטיסות רבות שמבוטלות על ידי חברות תעופה זרות, ישראלים רבים מנסים לקחת טיסות לאזור אגן התיכון בכדי לקחת טיסות של חברות ישראליות כמו ישראייר, ארקיע ואל על.
יש חוסר במושבי טיסות, פחות היצע ויותר ביקוש ולכן המחירים יקרים. בדקנו כמה תעלה לכם טיסה לכיוון אחד ממספר יעדים באגן התיכון.
אצל חברת ישראייר בהזמנות און ליין, אין בכלל מושבים לכיוון אחד מאזור לרנקה, פאפוס ואתונה. בחברת ארקיע, כרטיס הכי קרוב הוא בערב ראש השנה בתאריך ה-2.10 שם עלות כרטיס במחיר הכי זול לכיוון אחד מלרנקה לישראל יעלה לכם 450$.
אם תגיעו לאתונה, תוכלו למצוא טיסה ב1.10 בעלות של 899$ לאדם לכיוון עם תיק גב, שזה שווה לכ3,300 שקלים. אם תרצו לחזור ב3.10, כרטיס הטיסה יופחת ויעלה לכם 659$ לאדם לכיוון.
פאפוס הוא עוד יעד שנחשב כאופציית הגעה טובה לישראל, והוא יעלה לכם בחברת ארקיע בתאריך 2.10 שזה ראש השנה, בעלות של 783$ לאדם לכיוון. אם תרצו להוזיל את המחיר,  תצטרכו לחכות כמה ימים למשל ל4.10 ואז כרטיס טיסה יעלה לכם 391$ לאדם לכיוון.
אל על נכון לכיום, היא החברה שמחויבת על מחיר אחיד לחלק מיעדים אלו. הבעייתיות בעקבות כך, שאין מספיק מושבים בימים הקרובים. כן תוכלו למצוא למשל כרטיס טיסה מלרנקה לישראל בתאריך  8.10 בעלות של 90 יורו לאדם לכיוון שזה בערך כ-370 שקלים.
אם תרצו לשוב מאתונה, תצטרכו לחכות עד ה11.10 ושם תמצאו כרטיס לכיוון אחד לארץ בעלות של 178 יורו לכיוון לאדם.
גם שמעון, טס לטייל בחו"ל עם חברת התעופה וויז אייר שביטלה לו את הטיסה והצטרך להגיע ללרנקה בכדי לחזור לארץ  " היינו בלרנקה. ביטלו לנו את הטיסת חזור שרכשנו בוויזאייר, ביום שישי. אחרי הרבה שעות המתנה בשדה וגם במטוס עצמו, הודיעו שהטיסה מבוטלת. ניסינו להזמין בכמה חברות תעופה והם גם ביטלו. בחברות הישראליות כמו אל על לא היו טיסות בכלל. בארקיע המחיר הרקיע. וישראייר גם. התחיל בהתחלה כ300$ לבנאדם. כשאתה בא לרכוש בפועל זה קופץ ל600$. אח''כ הגיע ל800$. ולערב ראש השנה באיזור ה7000+ שקל לזוג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טסים לפשיטת רגל (ל"ת)
    מנ 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור