תיירות

רמי לוי וישראייר בדרמה ענקית: כך חילצו מאות נוסעים ישראלים

למרות המצב הביטחוני וביטול הגעתן של רוב החברות הזרות לישראל, ישראייר ורמי לוי הודיעו כי הם פועלים לעשות הכל כדי להפעיל את הטיסות לפי לוח הזמנים הקיים. בתוך כך, חשפה החברה כי היא נרתמה לבצע טיסת חילוץ של מאות תלמידים ישראלים שנתקעו בפולין והביאה אותם ארצה
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ישראייר)
על רקע ביטולי הטיסות של חברות תעופה רבות מישראל ואליה בעקבות המתיחות הביטחונית, חברת התעופה ישראייר, בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הוציאה היום (ראשון) הודעה חשובה לנוסעים, במסגרתה הודיעה כי "למרות המצב הביטחוני וביטול הגעתן של רוב החברות הזרות לישראל, ישראייר פועלת באופן שוטף ועושה כל מאמץ, להפעיל את הטיסות בלוח הטיסות הקיים".
במסגרת זו, הודיעה החברה על דרמה לא קטנה, אחרי שנרתמה לבצע טיסת חילוץ של מאות תלמידי בית ספר תיכון ישראלים, שנתקעו במסע לפולין, והביאה אותם ארצה לישראל. עד סיפרה כי ישראייר אף נרתמת לסייע ככל האפשר לחיילים בסדיר קבע ומילואים.
בתוך כך, בהודעה שהוציאה בישרה החברה כי היום (ראשון, 29.9.24) ישראייר תפעיל כ-50 טיסות, למעט אחת שבוטלה עקב לחץ צוותים זרים. ישראייר מקפידה על רמת מחירים קבועה מיעדי לרנקה ואתונה לטובת הבאת ישראלים רבים שטיסותיהם בוטלו ע"י חברות זרות.

עלות כרטיס בכיוון אחד בקו תל אביב - לרנקה/ לרנקה - תל אביב  עד 249 דולר, עלות כרטיס בכיוון אחד תל אביב -אתונה /אתונה תל אביב עד 349 דולר. מחירי הטיסות הינם ליציאות עד ה 13.10.24 וחזרות עד 21.10.24
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לרמי לוי
    ניב 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחמם את הלב
    סגור