כסף וצרכנות

אושר עד בצעד קיצוני: באיזו עיר תגבה 100 שקל לחנייה?

עד החניה: אושר עד תגבה 100 ש”ח לשעת חניה לחונים שאינם לקוחות בסניף, מצוקת חניה ואיזון עדין בין צרכי עסקים לאלו של תושבים. המהלך של "אושר עד" אינו שרירותי. הרשת מציעה הטבה משמעותית ללקוחותיה: שעתיים חניה חינם לכל קנייה מעל 150 שקל
מערכת ice |  4
אושר עד (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
אושר עד עושה סוף לעושק החנייה בסניף בקריית אונו, שם מתחוללת סערה קטנה סביב החלטה מפתיעה של הרשת, שזה עתה פתחה סניף חדש בעיר והציבה שלט בכניסה לחניון המרכז המסחרי המכריז על מחיר חניה של 100 שקלים לשעה - סכום שגרם לגבות רבות להתרומם בתדהמה.
אולם, מתחת לפני השטח, מסתתר סיפור מורכב יותר על תכנון עירוני, מצוקת חניה ואיזון עדין בין צרכי עסקים לאלו של תושבים. המהלך של "אושר עד" אינו שרירותי. הרשת מציעה הטבה משמעותית ללקוחותיה: שעתיים חניה חינם לכל קנייה מעל 150 שקלים.

מדיניות זו מבטאת ניסיון מחושב לאזן בין הצורך לשמור על זמינות חניה ללקוחות לבין הרצון למנוע ניצול לרעה של החניון על ידי מי שאינם מתכוונים לקנות בחנות. זהו מהלך שמשקף את המורכבות של ניהול משאבי חניה במרכזים עירוניים צפופים.
על פי אונו ניוז, תגובות התושבים לצעד זה חושפות את עומק הבעיה. בעוד שרבים הופתעו מהמחיר הגבוה, תושבי שכונת אונו הצעירה הסמוכה דווקא מביעים תמיכה במהלך. אחד מתושבי השכונה מסביר: "מצוקת החנייה פה בשכונה ובכלל ובאזור המרכז המסחרי בפרט היא לא נורמלית. הרבה אנשים רוצים עכשיו להגיע לסופר החדש, בטח בתקופה של לפני החגים, והחנייה פשוט מלאה עד אפס מקום באנשים שכלל לא נכנסים לסופר ומחפשים איפה להחנות".
מרשת אושר עד נמסר בתגובה לאונו ניוז: “רשת אושר עד פתחה לאחרונה סניף חדש ומתקדם בקריית אונו לרווחתם של תושבי אזור בקעת אונו. עם פתיחת הסניף, החניון הייעודי לסניף התמלא בין רגע ע״י נהגים מזדמנים שאינם לקוחות הסניף, ויצר מצב מעוות בו לקוחות אושר עד שהחניון אמור לשרת אותם, מלא עד אפס מקום. על כן, ומתוך תפיסה כי החניון משרת בראש ובראשונה את קהל לקוחות אושר עד, בחרה הרשת לקבוע תנאים שיאפשרו חווית קניה בסטנדרט גבוה מקצה לקצה”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חילונים מפגינים נגד החרדים ורצים לפרנס חרדים (ל"ת)
    עם נדייק 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 16
    סגור
  • 1.
    הכל טוב, רק תהיו הגיוניים יותרבפרמטרים כדי לא להבריח:
    אריאל 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לקוחות. למשל: 1 שעה חינם מעל 100 ש"ח 2 שעות חינם מעל 200 ש"ח 3 שעות חינם מעל 300 ש"ח אני מטייל שם ולוקח לי קניות מעל 3 שעות בדרך כלל. מצד שני לפעמים אני רוצה קנייה מזדמנת מהירה ולמה שאני אשלם 100 ש"ח על חנייה?????
    סגור
  • זה לא קניון
    משה 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסיים את הקניות מהר יותר
    סגור
  • מה 3 שעות ! רק התור בקופות זה 3 שעות.
    דויודו 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק התור בקופות זה 3 שעות .
    סגור