כסף וצרכנות

מתחם בילוי חדש נפתח: זאת העיר שנבחרה

שתי ענקיות הנדל"ן בשיתוף פעולה ראשון. meex נדל"ן מקבוצת חצי חינם וקבוצת ב.ס.ר משיקות את מתחם המסחר והבילוי החדש על חוף הים בבת ים
ענת סימן טוב | 
המתחם החדש בבת ים בסר וMEEX (צילום יחצ)
meex  נדל"ן מקבוצת חצי חינם, קבוצת ב.ס.ר וארמונות חן משיקים יחד את מתחם ALBI  החדש . meex נדל"ן מוכרת כזרוע הנדל"ן של קבוצת חצי חינם יחד עם ענקית הנדל"ן קבוצת ב.ס.ר וארמונות חן רכשו את המתחם הנטוש שהיה שנים ל"פיל לבן" וראו בו פוטנציאל אדיר, הפיחו בו חיים וכעת מושק לציבור הרחב לאחר שיפוץ מאסיבי בהשקעה משותפת של עשרות מיליוני שקלים.
המתחם המדובר בבת ים, מונה כ-11,000 מ"ר ויכיל בתוכו תמהיל עסקים מגוון של בילוי, הסעדה, ולייף סטייל על טיילת חוף בת ים המתחדשת. במתחם קיימות חנויות שחלקן כבר פתוחות לקהל וחלקן עתידות להיפתח בקרוב מאוד.
המתחם מכיל שילוב של רשתות גדולות עם עסקי בוטיק מקומיים ובהם: ג'פניקה, reBAR, קפה ללוש, בורגר סטיישן, פיצה האט, L.A wellness club מרכז בריאות וכושר, ביץ' קלאב ועוד עסקי מזון ובילוי נוספים.
הביץ' קלאב, שעתיד להיפתח בקרוב במתחם ALBI מתוכנן בקונספט חדשני ויחיד מסוגו בישראל בהשקעה כוללת של 7 מיליון שקלים. במתחם הביץ' קלאב, יהיו מסעדת דגים בוטיקית ומתחם ספא.
 
ליהי סונק, מנכ"לית קבוצת meex נדל"ן: " אני מברכת וגאה על שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת ב.ס.ר וארמונות חן בהקמת המתחם ALBI בעיר בת ים.כחלק מהקמת הפרויקט בחרנו בקפידה עסקים שיוסיפו אופי מרענן וחדשני לעיר. אנחנו מתרגשים לקראת פתיחת המתחם ומזמינים את תושבי בת ים והסביבה להגיע ולבלות ממש ליד הים. אנחנו מאמינים בפיתוח של העיר בת-ים וגאים להיות חלק ממנו."
אייל בצלאל, מנכ"ל קבוצת ב.ס.ר : "אנו שמחים על השותפות שנרקמה וגאים להרחיב את הפעילות העסקית בבת ים ולקחת חלק משמעותי בהמשך תנופת הפיתוח של העיר בכל המישורים. המתחם החדשני יהווה מוקד משיכה לא רק לתושבי העיר וייצר סינרגיה מושלמת של תרבות, פנאי וקהילה ביחד עם הטיילת החדשה שמחברת את ראשון לציון, בת ים ותל אביב. זוהי בשורה לעיר."
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה