השוק

מיקי שמו מרחיב את הרשת: סניף חדש בהשקעה של 700 אלף שקל

מיקי שמו פותח את הסניף ה-14 של ה"הקונדטוריה שמו" בקניון עופר הקניון הגדול בפתח תקווה. הסניף החדש, השקעה של 700 אלף שקל מצטרף לרשת שהתרחבה ברחבי הארץ בעשור האחרון
מערכת ice | 
מיקי שמו (צילום נמרוד סונדרס)
הקונדיטוריה של השף-קונדיטור מיקי שמו חוגגת היום פתיחה חגיגית של הסניף ה-14 שלה בקניון עופר הגדול בפתח תקווה, בהשקעה של 700 אלף ₪. הסניף החדש, הממוקם בשטח של 30 מ"ר, עוצב על ידי סטודיו MU, ויצטרף ל-13 סניפים של הרשת הפועלים ברחבי הארץ, כולל חיפה, הקריות, השרון ותל אביב.
הקונדיטוריה "שמו" נוסדה בשנת 1992 על ידי רותי ואיציק שמו, שהתמחו בתחום המאפים ודברי המתיקה בצפון הארץ. עם השנים, הפכה הרשת לשם נודע בתחום הקולינרי, לאחר שבנם מיקי שמו הצטרף לעסק המשפחתי. מיקי שמו, כיום דמות מוערכת ומוכרת בתחום הקולינריה בישראל, מופקד על פיתוח הקולקציות של הרשת והפך ליועץ מבוקש בתוכניות בישול ובמדיה הקולינרית.

צילום: יח"צ
הסניף החדש בקניון עופר הגדול מציע מגוון רחב של מאפים ומוצרי קונדיטוריה ייחודיים, ונותן חווית קנייה חדישה ואיכותית ללקוחות באזור פתח תקווה.
לדברי מיקי שמו, שף קונדיטור "קונדיטורית שמו": "אנו נרגשים וגאים לפתוח סניף נוסף של הרשת והפעם בעיר חדשה עבורנו - פתח תקווה. הסניף יצטרף לארסנל הסניפים הקיים של הרשת ויהיה הסניף ה-14 של הרשת. אנו שמחים להזמין את כולם להגיע וליהנות ממגוון המוצרים הטריים שהקונדיטוריה שלנו מציעה – החל מלחמי מחמצת, דרך עוגת ועוגיות וכלה בקינוחים."

 צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה