דיגיטל וטק

ג'פניקה בדרך למהפכה: זה מה שיקרה ל-45 הסניפים בישראל

רשת "ג'פניקה" המונה כ - 45 סניפים הצטרפה לשירותיה של ZESTER – מערכת לניהול מסעדות הנותנת שירותים המסייעים למסעדות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת
מערכת ice |  9
סושי (צילום האינסטגרם הרשמי של ג'פניקה)
מערכת לניהול מסעדות ZESTER מתרחבת ולאחרונה חתמה עם הרשת המובילה בישראל למסעדות אסייתיות "ג'פניקה" על אספקת שירותיה המורחבים. ZESTER מנהלת על ידי מערכת תכנון מלאי חכם, מעדכנת על שינוי מחירי מוצרים, מתווכת בין מסעדה לספק ועוד.
הטכנולוגיה של ZESTER  מתאפיינת באלגוריתם חכם שיודע ממה מורכבת כל מנה, עד לפרטים הקטנים ביותר. על ידי מידע קריטי זה היא יודעת לתת דוח מסודר למסעדה, אילו מוצרים יש להזמין ובאיזו כמות.

רשת "ג'פניקה" המונה כ – 45 סניפים בכל הארץ, מצטרפת לעוד 2000 מסעדות שכבר עובדות עם ZESTER בארץ ולעוד כ-100 מסעדות בניו יורק ובברלין שעובדות עם מערכת לניהול מסעדות.
חן ג'ראד, סמנכ"לית הרשת "ג'פניקה": "כרשת מובילה ג'פניקה רואים בהתנהלות יעילה וטכנולוגית חלק משמעותי בשרשראות האספקה וניהול המלאי. בשילוב הטכנולוגיה של Zester הרשת יודעת להתנהל בצורה יעילה ביותר".
קובי סלע, מנכ"ל ZESTER: "אנו שמחים לחבור לרשת המובילה בתחום האוכל האסייתי "ג'פניקה" ולספק להם את מיטב שירותינו בניהול מסעדות, כך שלהם נשאר להתעסק אך ורק בלהכין אוכל באיכות גבוהה כמו שהם עשו עד היום אך בלי התעסקות בניהול שוטף".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אוכל ברמה (ל"ת)
    ירקוני 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אחת המסעדות הגרועות
    אוסי 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פעם האוכל היה טעים והיום, המוקפצים והסושי זוועת עולם פעם הזמנתי המון לי ולבני משפחתי וכבר מזמן לא מזמינה ולא אזמין תשתפרו ומהר
    סגור
  • 6.
    המחיר גדל והכמות קטנה עם הזמן (ל"ת)
    אבי 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    ירדו ברמה ..האוכל לא טעים כמו פעם (ל"ת)
    ערן 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    והטעם...והשמן...והאיכות של האוכל...
    נגב 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה איתם?
    סגור
  • 3.
    האיכות של הסושי שלהם ירד מאוד מאוד בשנה האחרונה
    א4543543 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הם מזלזלים יורדים באיכות החומרים מחפפים מפשלים בזמנים נותנים שירות גרוע שליחים מגיעים עם ההזמנות מפורקות והפוכות ובאיחורים מטורפים המחירים ממשיכים לעלות ולהעלות ללא הצדקה אם ימשיכו ככה.. לאט לאט כולם יברחו משם !
    סגור
  • 2.
    כשהתחילו להיות כשרים. איבדו אותי (ל"ת)
    גיא 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • לא אבדה משמעותית
    כיפה אדומה 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אבדה גדולה כל כך
    סגור
  • 1.
    מוכרים בעיקר איטריות הבשר והירקות זה שולי
    עודד 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הפסקנו להזמין מהם
    סגור