דיגיטל וטק
ג'פניקה בדרך למהפכה: זה מה שיקרה ל-45 הסניפים בישראל
רשת "ג'פניקה" המונה כ - 45 סניפים הצטרפה לשירותיה של ZESTER – מערכת לניהול מסעדות הנותנת שירותים המסייעים למסעדות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת
מערכת לניהול מסעדות ZESTER מתרחבת ולאחרונה חתמה עם הרשת המובילה בישראל למסעדות אסייתיות "ג'פניקה" על אספקת שירותיה המורחבים. ZESTER מנהלת על ידי מערכת תכנון מלאי חכם, מעדכנת על שינוי מחירי מוצרים, מתווכת בין מסעדה לספק ועוד.
הטכנולוגיה של ZESTER מתאפיינת באלגוריתם חכם שיודע ממה מורכבת כל מנה, עד לפרטים הקטנים ביותר. על ידי מידע קריטי זה היא יודעת לתת דוח מסודר למסעדה, אילו מוצרים יש להזמין ובאיזו כמות.
רשת "ג'פניקה" המונה כ – 45 סניפים בכל הארץ, מצטרפת לעוד 2000 מסעדות שכבר עובדות עם ZESTER בארץ ולעוד כ-100 מסעדות בניו יורק ובברלין שעובדות עם מערכת לניהול מסעדות.
חן ג'ראד, סמנכ"לית הרשת "ג'פניקה": "כרשת מובילה ג'פניקה רואים בהתנהלות יעילה וטכנולוגית חלק משמעותי בשרשראות האספקה וניהול המלאי. בשילוב הטכנולוגיה של Zester הרשת יודעת להתנהל בצורה יעילה ביותר".
עוד ב-
קובי סלע, מנכ"ל ZESTER: "אנו שמחים לחבור לרשת המובילה בתחום האוכל האסייתי "ג'פניקה" ולספק להם את מיטב שירותינו בניהול מסעדות, כך שלהם נשאר להתעסק אך ורק בלהכין אוכל באיכות גבוהה כמו שהם עשו עד היום אך בלי התעסקות בניהול שוטף".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(9):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.אוכל ברמה (ל"ת)ירקוני 03/2023/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.אחת המסעדות הגרועותאוסי 03/2023/17הגב לתגובה זו0 0פעם האוכל היה טעים והיום, המוקפצים והסושי זוועת עולם פעם הזמנתי המון לי ולבני משפחתי וכבר מזמן לא מזמינה ולא אזמין תשתפרו ומהרסגור
-
6.המחיר גדל והכמות קטנה עם הזמן (ל"ת)אבי 03/2023/16הגב לתגובה זו3 0סגור
-
5.ירדו ברמה ..האוכל לא טעים כמו פעם (ל"ת)ערן 03/2023/16הגב לתגובה זו3 1סגור
-
4.והטעם...והשמן...והאיכות של האוכל...נגב 03/2023/16הגב לתגובה זו2 0מה איתם?סגור
-
3.האיכות של הסושי שלהם ירד מאוד מאוד בשנה האחרונהא4543543 03/2023/16הגב לתגובה זו4 2הם מזלזלים יורדים באיכות החומרים מחפפים מפשלים בזמנים נותנים שירות גרוע שליחים מגיעים עם ההזמנות מפורקות והפוכות ובאיחורים מטורפים המחירים ממשיכים לעלות ולהעלות ללא הצדקה אם ימשיכו ככה.. לאט לאט כולם יברחו משם !סגור
-
2.כשהתחילו להיות כשרים. איבדו אותי (ל"ת)גיא 03/2023/15הגב לתגובה זו7 9סגור
-
לא אבדה משמעותיתכיפה אדומה 03/2023/19הגב לתגובה זו0 0לא אבדה גדולה כל כךסגור
-
1.מוכרים בעיקר איטריות הבשר והירקות זה שוליעודד 03/2023/14הגב לתגובה זו6 3הפסקנו להזמין מהםסגור