כסף וצרכנות

מהפכה באיקאה ישראל: זה הסניף שמשנה את החוקים

הפרויקט להקמת החניון המקורה הסולארי הגדול בישראל הושלם לאחר שנוהל על ידי שותפות החברות EDF Renewables ישראל וולטה סולאר תחת עינו הפקוחה של אגף איכות הסביבה, במנהל תפעול ותעשיות בעיריית נתניה. ההצללה של החניון נחנכה ביום שני שעבר במעמד בכירי העירייה, החברות ואיקאה
מערכת ice | 
איקאה (צילום ויקיפדיה/עמוס מרון)
מהפכה בסניף הכי מפורסם של איקאה בישראל. הפרויקט להקמת החניון המקורה הסולארי הגדול בישראל הושלם במגרש החנייה בחניון גיבורי ישראל שיביא לחסכון של כ- 1,600,000 ליטר דלק בשנה ויביא בשורה גדולה לנהגים.
על פי הפרסום במיינט נתניה,. הפרויקט נוהל על ידי שותפות החברות EDF Renewables ישראל וולטה סולאר תחת עינו הפקוחה של אגף איכות הסביבה, במנהל תפעול ותעשיות בעיריית נתניה. ההצללה של החניון נחנכה ביום שני שעבר במעמד בכירי העירייה, החברות ואיקאה.

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, הממונה על התייעלות אנרגטית, מסר: "זהו אירוע מרגש עבורי כמי שמלווה את התהליך מראשיתו. למתקן יתרון משולש, בנוסף להצללת הרכבים החונים, הוא מביא לחיסכון באנרגיה וגם תורם למאבק בהתחממות הגלובלית".
אילון וניש מנכ״ל חברת EDF Renewables ישראל מסר: "אנו נרגשים להיות חלק פעיל במהפכת האנרגיה הנקייה המקודמת בשלטון המקומי בישראל בכלל ובעיר נתניה בפרט. אנו מייחסים חשיבות רבה בסיוע לקידומה של מדינת ישראל לעמידה במחויבויותיה הבינלאומיות לייצור אנרגיה נקיה של 30% עד לשנת 2030, הן בפרויקטים גדולים בתחום הסולארי והרוח והן בפרויקטים מסוג זה המהווים WIN WIN לרשות המקומית, ליזמים ולמדינת ישראל, ובכוונתנו להעמיק בשנים הקרובות את פעילותנו בתחום ברשויות מקומיות נוספות ברחבי ישראל".
ערן טל, מנכ"ל וולטה סולאר הוסיף: "היום יותר מתמיד ברורה החשיבות של מעבר לשימוש באנרגיה נקיה וחסכונית. עיריית נתניה כחלוצה דחפה לפרויקט הגגות הסולאריים הגדול בישראל, אשר כולל גם קירוי סולארי למגרשי ספורט ולחניונים ברחבי העיר. מדובר על מהלך פורץ דרך שגם מנצל באופן מיטבי גגות קיימים לייצור חשמל נקי וזול יותר, וגם מייצר שטחי הצללה נוספים במגרשי הספורט והחניונים - תוך הפיכתם ליצרני אנרגיה נקיה מהשמש. אנו מקווים כי גופים מוניציפליים נוספים יצטרפו וישמשו ככוח מניע לעתיד אנרגטי נקי, כלכלי וחזק יותר. אנו שמחים על השותפות המצוינת של EDF-VOLTA עם עיריית נתניה ומצפים להמשיך את הפרויקט ויחד לדחוף למקסימום אנרגיות מתחדשות בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה