כסף וצרכנות

ויקטורי או רמי לוי: זו רשת המזון הזולה ביותר לארוחת שישי

ארוחת שישי ישראלית קלאסית מרכיבה מוצרים יקרים להכנה שלה. כמדי שבוע בדקנו והשוונו איזה רשת מזון יוצאת עם הסל המשתלם ביותר. ice בדק ומצא
ענת סימן טוב | 
עליית מחירים (צילום shutterstock)
כמדי שבוע, בדקנו והשוונו, איזה רשת מזון הזולה ביותר להכנת ארוחת שישי ישראלית קלאסית.  בדקנו סל מזון של 18 מרכיבים להכנת ארוחת שישי במחיר המשתלם ביותר.
בדקנו מצרכים איתם תוכלו להכין ארוחת שישי ישראלית קלאסית הכוללת קציצות, עוף ותפוח אדמה בתנור, חריימה, חלות יין וכדומה. לשם כך בדקנו ביום רביעיי 18 מוצרים אבטיח, בצל, מלפפון , עגבנייה, גמבה, תפוח אדמה, בשר טחון, כרעיים, נילוס, בצק עלים, מלפפון חמוץ, פפריקה מתוקה, קמח, שמרים, אורז, שישית קוקה קולה ומלח. במוצרים נבדקו ביום חמישי ברשתות האון ליין.
נראה השבוע כי מצב הסלים התייצב הן במחירים והן בסיכום הסל. ישנן רשתות שהוזילו משבוע שעבר וישנן רשתות שנשארו עם אותם מחירים משבוע שעבר. המוצרים שבעיקר נעים בכל שבוע הם הירקות והפירות שעולים ויורדים הן בגלל העונה שמסתיימת כמו האבטיח והן בגלל תנועות החקלאות וייבוא מחו"ל.
בבדיקה של ice השוונו ומצאנו, כי סל המזון הזול ביותר הוא של רמי לוי עם סל מזון של 333.24 שקלים ואילו הסל היקר ביותר הוא של יינות ביתן עם 479.40 שקלים. הפרש של מעל 115 שקלים. חסכון של מאות שקלים בחודש, אם עושים השוואה בין רשתות המזון.
רמי לוי , שוב שומר שוב את המקום הראשון, כמו בחודש האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה