כסף וצרכנות

סיטי מרקט ופנינה רוזנבלום במהלך משותף וייחודי "לפיתוח הכלכלה הישראלית"

רשת הסופרים סיטי מרקט, מקדמת את הייצור הכחול הלבן ותתחיל לשווק את המותג הישן והאהוב של פנינוה רוזנבלום, במטרה לחזק את הייצור הישראלי בארץ | בלעדי
ענת סימן טוב |  3
פנינה וסיטי מרקט 2 (צילום יחצ)
סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, תחל לשווק את המותג "פנינה רוזנבלום" כחלק מחזונה של הרשת לתמוך בתעשייה המקומית
סיטי מרקט, רשת הסופרמרקטים הפרטית הגדולה בישראל, אשר בבעלותה 75 סניפים, משלבת את המותג הישראלי "פנינה רוזנבלום" במדפי הסניפים ברחבי הארץ. מהלך זה נעשה כחלק מהמחויבות של הרשת לתמוך בתעשייה המקומית, לעודד את הכלכלה הישראלית ולהציע ללקוחותיה מוצרים איכותיים ומגוונים המיוצרים בארץ לצד התמהיל הקיים ברשת במיוחד בימים מורכבים כימים אלו.
"פנינה רוזנבלום" היא חברת קוסמטיקה וטיפוח ישראלית כחול לבן בעלת ותק של 30 שנים. מוצרי המותג "פנינה רוזנבלום" יהיו זמינים בכל סניפי הרשת, סיטי מרקט מתחייבת להמשיך ולאתר הזדמנויות לשיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים, ולהרחיב את מגוון המוצרים הישראליים שהיא מציעה ללקוחות הרשת. החשיבות בקידום מותגים כחול לבן, היא חשיבות ניכרת במצב בטחוני מעורער ועם בעיתיות מול העולם מול האנטישמיות והחרמות שאנו סופגים הן כתיירים והם כצרכנים.
 
בעלי ומנכ"ל הרשת, יוסי שוורץ: "אנחנו גאים ושמחים לשתף פעולה עם חברות ישראליות כמו זו של פנינה רוזנבלום, המטרה שלנו היא להציע ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר ובו בזמן לתרום לפיתוח הכלכלה הישראלית. אנו מאמינים כי הרחבת היצע של מוצרים ישראליים ברשת יתרום לשביעות רצון הלקוחות ויחזק את התעשייה המקומית."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חי
    חי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנינה רוזבלום לקראת פשיטת רגל
    סגור
  • 2.
    חולת כסף,תרמת פעם שקל לחיילנו למשל? (ל"ת)
    לא נחה ,קמצנית 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פנינה רוזנבלום אגדה יפיפיה . מופת ודוגמה!
    פרלי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד לפנינה את משמשת השראה נפלאה של חריצות התמדה ,הישגים בפסגות והגשמת חלומות . אשרייך!
    סגור