שיווק ופרסום

פנינה רוזנבלום לוקחת צעד קדימה את קריירת השירה: זה הקמפיין הענק

הקמפיין המדובר של פנינה רוזנבלום ליאנגו דלי עולה לאוויר העולם. בנוסף, רוזנבלום הכריזה כי היא מתכננת להוציא שירים נוספים במסגרת שיתוף הפעולה, ואף להכריז על מספר הופעות. כמו כן, ביאנגו דלי הוציאו למכירה חולצות של רוזנבלום. צפו
מערכת ice |  1
פנינה רוזנבלום (צילום יאנגו דלי)
הקמפיין המדובר של פנינה רוזנבלום ליאנגו דלי עולה היום (רביעי) לאוויר העולם. היום נחשף כי פנינה מתוכננת להוציא שירים נוספים כחלק משיתוף הפעולה - ואף להכריז על מספר הופעות. כמו כן, ביאנגו דלי יוצעו למכירה חולצות פנינה.
פנינה רוזנבלום מסרה רגע לפני יציאת הקמפיין: "אני שמחה מאוד אחרי שנים של עשייה לקבל קמפיין, שאינו למוצרי 'פנינה רוזנבלום', ועוד במיוחד ליאנגו דלי. יאנגו דלי היא פורצת דרך בשוק הישראלי והבינ״ל ומסמלת את העולם שהולך קדימה, ובלחיצת כפתור מהטלפון מביאים לך את הסופר עד הבית תוך ממש כמה דקות".
לסיום מסרה רוזנבלום: "מדובר בקמפיין מוזיקלי שבנינו ביחד, עם קליפים ושירים שיעשו לכולם טוב על הלב, וזה כמובן ממשיך את העשייה המוזיקלית שלי מהשנה האחרונה שהגיעה לכל בית".
טל בטיטו, מנכ"ל Yango Deli, סיפר: " החיבור בין יאנגו דלי לפנינה רוזנבלום הוא מדויק. פנינה היא אשת עסקים מומלחת, פורצת דרך וחדשנית. באותו אופן יאנגו דלי הוא שירות פורץ דרך, אשר הביא את בשורת הקוויק קומרס לישראל במטרה לאתגר את הדרך שבה עושים קניות השלמה היום".
לסיום, פרגן טל בטיטו לפנינה רוזנבלום כשאמר: "פנינה כאשת עסקים מצליחה ועסוקה מעריכה ומבינה שהזמן זה המשאב החשוב ביותר שיש לנו, ולכן עושה אאווט-סורסינג למטלות סיזיפיות כמו קניות".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תעשו טובה ותעשו לה מיות
    אני 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו צריך לקחת לה את המקרופון, או לפחות להשתיק אותו. השיר שלה אל אירן בנוסף לזה יכולים להחליף את מני ממטרה, זה פשוט נוראי.
    סגור