כסף וצרכנות

תעלומה בסניף ארומה: מי התקין מצלמות בשירותי הנשים?

אורלי, לקוחה של ארומה, הגיעה לסניף בעין שמר ונדהמה לגלות שמישהו התקין מצלמה בשירותי הנשים. היא התלוננה לרשת, שלא טרחה להתנצל, והגישה תלונה למשטרה שם סגרו אותה בטענה כי: "לא היה ניתן להגיע לזהות החשוד". צפו
מערכת ice | 
ארומה (צילום פלאש 90)
יוסי אלי, כתב חדשות 13, חשף בכתבה חדשה את הזוועה שחיכתה לאורלי, לקוחה של רשת בתי הקפה ארומה, שהגיעה לסניף של הרשת בעין שמר, נכנסה לשירותי הנשים ושם גילתה כי מישהו התקין מצלמה בשירותים בתוך פח האשפה.
אורלי, שהייתה המומה, הגישה תלונה במשטרה, אך לאחר מספר ימים קיבלה הודעה לפיה התלונה שלה נסגרה. אלי חשף בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כי "כשאורלי הגיעה לסניף ארומה בעין שמר, ונכנסה לשירותים, היא לא האמינה למראה עיניה: בתוך פח אשפה בצבצה מצלמה שמכוונת לצלם את הלקוחות במצבים אינטימיים".
אלי המשיך: "אורלי לא איבדה עשתונות, היא התקשרה למשטרה, הגישה תלונה. אחרי שלושה שבועות, היא קיבלה מכתב מהמשטרה: התלונה שלך נסגרה , אחרי יום אחד! למרות שיש בסניף מלא מצלמות ומלא נקודות בהן אפשר לתפוס את החשוד, המשטרה החליטה שאין מה להמשיך לחקור. ובסניף? אורלי לא זכתה אפילו להתנצלות".
תגובת משטרת ישראל ל"חדשות 13": "מיד עם קבלת התלונה היא נבחנה ובהתאם לתשתית הראייתית, ומשלא היה ניתן להגיע לזהות החשוד, תיק החקירה נסגר. ככל שיתקבלו במשטרה ראיות או מידע חדש שיביאו להתפתחות בחקירה, הרי שאלו ייבדקו כמקובל".
תגובת ארומה ל"חדשות 13": "נבהיר חד משמעית כי ארומה אינה מציבה מצלמות בשירותים. אם מישהו אכן עשה כן הרי מדובר באירוע חמור ביותר. ידוע לנו שהוגשה תלונה במשטרה ואנו מברכים על כך. נשתף פעולה עם המשטרה בכל הנדרש. מבדיקה פנימית שערכנו עם הנהלת הסניף, אנו משוכנעים כי לא הוצבה מעולם מצלמה כל שהיא על ידי הנהלת הסניף או מי מעמה, והנהלת הסניף שיתפה פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה