כסף וצרכנות

איזי ג'ט פותחת טיסות לקיץ: כך תשיגו מחירים זולים

היום תפתח חברת התעופה איזי ג'ט את הטיסות שלה לקיץ. המחירים צפויים להיות מוזלים מאוד ליעדים נחשקים כמו אמסטרדם, לונדון, פריז, מילאנו ועוד. איפה תפתח המכירה קודם ואיך משיגים טיסה זולה, כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
תעופה (צילום shutterstock)
היום בבוקר תפתח חברת התעופה EASY JET טיסות לקיץ. לפי ניסיון העבר החברה פותחת את מכירת הטיסות מיוני עד ספטמבר 2025 בין השעות 7:00 עד 09:00.
כידוע, מי שנכנס לאתר ברגע שנפתחת המכירה יוכל להנות ממחירים מאוד מוזלים לחו"ל שיכולים להעלות בתוך שעה בודדת מרגע המכירה ולאט לאט המחירים יעלו בהדרגתיות עד אשר המחיר פחות או יותר יתקבע.
כזכור, חברת התעופה איזי ג'ט ביטלה את טיסותיה לארץ עם תחילת המלחמה עד לתאריך 29 במרץ 2025. טרם ידוע אם חברת התעופה תחזור לטוס באמת בתאריך זה, אבל כן תוכלו לרכוש טיסות לתאריכים אחרים מתל אביב.
אם אתם מהאנשים שמזמינים המון זמן מראש, היום תהיה לכם הזדמנות להנות מטיסות מוזלות.
לפני פתיחת המכירה, כדאי להיסגר על יעד טיסה. חברת התעופה טסה לברלין, מילאנו, לונדון, מנצ'סטר, שוויץ אמסטרדם, פריז וניס. לאחר מכן, הורידו את האפליקציה, שמניסיון העבר המחירים המוזלים נפתחו קודם שם ולאחר מכן באתר.
מצאתם טיסה זולה, רכשו אותה ואל תתמהמהו, אם תתמהמהו מחיר הטיסה יעלה תוך כדי ותוכלו לפספס את המחיר המוזל.
אנשים חוששים לרכוש טיסות רחוקות, במיוחד בתקופה לא יציבה וחסרת ידיעה כמו התקופה שאנו נמצאים בה, ולכן מעדיפים לרכוש טיסות בסמוך למועד, שידוע שיעלו הרבה יותר. חשוב לציין כי לזה שתי פתרונות. איזי ג'ט מציעה אופציה של ביטול עסקה תוך 24 שעות בעלות של 49 לירה שטרלינג. אופציה שניה היא, לעשות ביטוח עם ביטול טיסה בכל מצב, שעל הביטוח תשלמו כ10% מעלות הטיסות.
כמו כן, במידת וחברת התעופה מבטלת את הטיסה מיוזמתה, היא מחויבת להחזיר את מלוא הכסף לנוסעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה